lait de suite

Dutch translation: groeimelk, opvolgmelk

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:lait de suite
Dutch translation:groeimelk, opvolgmelk
Entered by: GertV

14:11 May 7, 2004
French to Dutch translations [Non-PRO]
Retail
French term or phrase: lait de suite
ook iets in het genre van opvolgmelk?
LiesbetM
groeimelk
Explanation:
Hallo Liesbet,

'lait de suite' is inderdaad 'opvolgmelk', maar als je dat al voor een andere term hebt gebruikt, kan je hier misschien 'groeimelk' gebruiken.
Mijn dochtertje van anderhalf drinkt het elke dag!

HTH

Gert
Selected response from:

GertV
Belgium
Grading comment
dank je
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1opvolgmelk
Jacqueline van der Spek
4groeimelk
GertV


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
groeimelk


Explanation:
Hallo Liesbet,

'lait de suite' is inderdaad 'opvolgmelk', maar als je dat al voor een andere term hebt gebruikt, kan je hier misschien 'groeimelk' gebruiken.
Mijn dochtertje van anderhalf drinkt het elke dag!

HTH

Gert

GertV
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch
Grading comment
dank je

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
opvolgmelk


Explanation:
er zijn blijkbaar meerdere termen voor hetzelfde product, niet alleen in het Nederlands maar ook in het Frans en andere talen. Kijk even op de onderstaande link.

HTH,
Jacqueline


    Reference: http://216.239.59.104/search?q=cache:eX9irZSOSMwJ:europa.eu....
Jacqueline van der Spek
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tea Fledderus
2 days 23 hrs
  -> dank je wel, Tea




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search