Pères Rédemptoristes

Dutch translation: Redemptoristen

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:Pères Rédemptoristes
Dutch translation:Redemptoristen
Entered by: Anneken

07:33 Nov 16, 2004
French to Dutch translations [PRO]
Ships, Sailing, Maritime
French term or phrase: Pères Rédemptoristes
APPARTEMENT 008 aménagé sur le site de l'ancien couvent des Pères Rédemptoristes.

Iemand enig idee hoe deze paters in het Nederlands heten?
Anneken
Redemptoristen
Explanation:
Redemptoristen
REDEMPTORISTEN. De Redemptoristen zijn een katholieke ... ruimte gecreëerd voor
'De Bremstruik'. Meer over de Redemptoristen: KLIK HIER. ...
www.geloofenleven.be/cssr01.html - 4k - En cache - Pages similaires

REDEMPTORISTEN en hun ZENDING
REDEMPTORISTEN. Naar top -Thuispagina v. Redemptoristen - Thuispagina v.
Geloof & Leven -. - Vroegere Kongomissionarissen (door: Hugo ...
www.geloofenleven.be/redemptoristen.html - 5k - En cache - Pages similaires
[ Autres résultats, domaine www.geloofenleven.be ]

Redemptoristen - Links
... Wie - Gent - Links - E-mail. Redemptoristische links. Portaal-site van de
Noord-Europese regio der Redemptoristen; De Nederlandse Redemptoristen; ... Redemptoristen. ...
www.oaseindestad.be/redemptoristen/links.html - 11k - En cache - Pages similaires

Redemptoristen
... redemptoristen. De Redemptoristen zijn een internationale religieuze congregatie,
in 1732 in het toenmalige koninkrijk Napels gesticht ...
www.oaseindestad.be/redemptoristen/ - 10k - En cache - Pages similaires
[ Autres résultats, domaine www.oaseindestad.be ]

Redemptoristen
REDEMPTORISTEN. De Redemptoristen zijn een ... gecreëerd voor 'De Bremstruik'.
Meer over de (of over sommige) Redemptoristen: KLIK HIER. ...
users.skynet.be/geloofenleven/cssr01.html - 5k - En cache - Pages similaires

REDEMPTORISTEN en hun ZENDING
REDEMPTORISTEN. Naar top -Thuispagina v. Redemptoristen - Thuispagina v. Geloof
& Leven -. - Korte schets over de Redemptoristen- - Alfonsus ...
users.skynet.be/geloofenleven/redemptoristen.html - 5k - En cache - Pages similaires
[ Autres résultats, domaine users.skynet.be ]

Weekvieringen
... Sint-Macharius (3). Sint-Macharius (3). 9.00. Redemptoristen. Redemptoristen.
Redemptoristen. Redemptoristen. Redemptoristen. Redemptoristen. 9.00. St.-Teresia ...
home2.scarlet.be/gentcent/Weekvieringen.htm - 50k - 15 nov 2004 - En cache - Pages similaires

PATERS
Selected response from:

bernadette schumer
Luxembourg
Grading comment
Bedankt Elene en Bernadette! Ik kan maar aan één collega punten geven, dus kies ik het eerste antwoord.

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Redemptoristen
Elène Klaren (X)
4 +1Redemptoristen
bernadette schumer


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Pères Rédemptoristes
Redemptoristen


Explanation:
Redemptoristen
REDEMPTORISTEN. De Redemptoristen zijn een katholieke ... ruimte gecreëerd voor
'De Bremstruik'. Meer over de Redemptoristen: KLIK HIER. ...
www.geloofenleven.be/cssr01.html - 4k - En cache - Pages similaires

REDEMPTORISTEN en hun ZENDING
REDEMPTORISTEN. Naar top -Thuispagina v. Redemptoristen - Thuispagina v.
Geloof & Leven -. - Vroegere Kongomissionarissen (door: Hugo ...
www.geloofenleven.be/redemptoristen.html - 5k - En cache - Pages similaires
[ Autres résultats, domaine www.geloofenleven.be ]

Redemptoristen - Links
... Wie - Gent - Links - E-mail. Redemptoristische links. Portaal-site van de
Noord-Europese regio der Redemptoristen; De Nederlandse Redemptoristen; ... Redemptoristen. ...
www.oaseindestad.be/redemptoristen/links.html - 11k - En cache - Pages similaires

Redemptoristen
... redemptoristen. De Redemptoristen zijn een internationale religieuze congregatie,
in 1732 in het toenmalige koninkrijk Napels gesticht ...
www.oaseindestad.be/redemptoristen/ - 10k - En cache - Pages similaires
[ Autres résultats, domaine www.oaseindestad.be ]

Redemptoristen
REDEMPTORISTEN. De Redemptoristen zijn een ... gecreëerd voor 'De Bremstruik'.
Meer over de (of over sommige) Redemptoristen: KLIK HIER. ...
users.skynet.be/geloofenleven/cssr01.html - 5k - En cache - Pages similaires

REDEMPTORISTEN en hun ZENDING
REDEMPTORISTEN. Naar top -Thuispagina v. Redemptoristen - Thuispagina v. Geloof
& Leven -. - Korte schets over de Redemptoristen- - Alfonsus ...
users.skynet.be/geloofenleven/redemptoristen.html - 5k - En cache - Pages similaires
[ Autres résultats, domaine users.skynet.be ]

Weekvieringen
... Sint-Macharius (3). Sint-Macharius (3). 9.00. Redemptoristen. Redemptoristen.
Redemptoristen. Redemptoristen. Redemptoristen. Redemptoristen. 9.00. St.-Teresia ...
home2.scarlet.be/gentcent/Weekvieringen.htm - 50k - 15 nov 2004 - En cache - Pages similaires

PATERS


bernadette schumer
Luxembourg
Native speaker of: French
PRO pts in category: 4
Grading comment
Bedankt Elene en Bernadette! Ik kan maar aan één collega punten geven, dus kies ik het eerste antwoord.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Paul Peeraerts
18 mins

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Pères Rédemptoristes
Redemptoristen


Explanation:
Van Dale:
lid van de orde van de Allerheiligste Verlosser (Redemptor), in 1732 door Alphonsus Maria de Liguori gesticht


    Reference: http://www.redemptoristen.nl
Elène Klaren (X)
Native speaker of: Native in DutchDutch

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Paul Peeraerts
12 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search