être plongé dans une autre application

Dutch translation: in een andere toepassing terecht komen

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:plonger; être plongé dans une autre application
Dutch translation:in een andere toepassing terecht komen
Entered by: Tony Vandenborn

20:25 May 8, 2003
French to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering
French term or phrase: être plongé dans une autre application
het is computertaal, maar verdere gegevens heb ik er ook niet over.
TB
in een andere toepassing terecht komen
Explanation:
Het lijkt me te betekenen dat je ongevraagd in een andere toepassing terecht komt.
Selected response from:

Tony Vandenborn
Grading comment
Merci
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3in een andere toepassing terecht komen
Tony Vandenborn
2in een andere toepassing verdwijnen??
Chantal Henno


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
in een andere toepassing verdwijnen??


Explanation:
Door een andere toepassing opgeslorpt worden??
Moeilijk te zeggen zonder meer uitleg.

Chantal Henno
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 156

13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
in een andere toepassing terecht komen


Explanation:
Het lijkt me te betekenen dat je ongevraagd in een andere toepassing terecht komt.

Tony Vandenborn
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 133
Grading comment
Merci

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tea Fledderus
19 mins

agree  Jan Willem van Dormolen: Eigenlijk is 'terecht komen' te zwak uitgedrukt. 'gedumpt worden', 'gestort worden' is preciezer, maar levert weer geen mooi Nederlands op. Waarschijnljk zul je wat zinnen moeten omgooien.
10 hrs

agree  Peter Leistra
12 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search