Bien d’autres destinations vous attendent (URGENT)

Dutch translation: Er zijn nog veel meer vakantiebestemmingen!

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:Bien d’autres destinations vous attendent (URGENT)
Dutch translation:Er zijn nog veel meer vakantiebestemmingen!
Entered by: Ellen-Marian Panissières

09:09 Apr 21, 2005
French to Dutch translations [PRO]
Tourism & Travel / marketing voor een week-endje weg
French term or phrase: Bien d’autres destinations vous attendent (URGENT)
Bien d’autres destinations vous attendent, alors n’hésitez pas à vérifier que l’hôtel de votre choix participe à ce programme !

Ik heb hier de vertaling: "Er staan u nog veel meer bestemmingen te wachten", maar vindt het niet mooi (te onheilspellend). Heeft iemand anders een idee?
Ellen-Marian Panissières
France
Er zijn nog veel meer vakantiebestemmingen!
Explanation:
Er zijn nog veel meer mogelijkheden voor een fijne vakantie!
Wij hebben nog veel meer vakantiebestemmingen in huis!
Andere opties zijn ook mogelijk!
je vindt vast zelf wel de goede formule

destination = vakantiebestemming, of doorgeredeneerd: vakantie (bestemming alleen is een beetje kaal)


--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2005-04-21 09:29:44 GMT)
--------------------------------------------------

er zijn nog veel meer manieren om een fijn week-end door te brengen!
(of is dat te vrij?)

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2005-04-21 09:31:36 GMT)
--------------------------------------------------

er zijn nog veel meer mogelijkheden...
Selected response from:

Nicolette Ri (X)
Grading comment
Dank je wel!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Er zijn nog veel meer vakantiebestemmingen!
Nicolette Ri (X)
4 +1Wij hebben nog meer vakantiebestemmingen voor u in petto
Joris Bogaert
4Veel andere bestemmingen wachten op u
Jan Willem van Dormolen
3 +1Er zijn nog verschillende andere bestemmingen voor u om te ontdekken
Steven Mertens
3heel wat andere bestemmingen
Chantal Henno
3Ook op vele andere plaatsen wordt u verwelkomd
Gerda Rijsselaere


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Bien d’autres destinations vous attendent (URGENT)
Ook op vele andere plaatsen wordt u verwelkomd


Explanation:
of iets dergelijks

Gerda Rijsselaere
Belgium
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in category: 32

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Bien d’autres destinations vous attendent (URGENT)
Er zijn nog verschillende andere bestemmingen voor u om te ontdekken


Explanation:
Uit de losse pols.

Succes

Steven

Steven Mertens
Works in field
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elène Klaren (X): of: vele andere, en dan zonder "voor u"
18 mins
  -> bedankt Elene

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Bien d’autres destinations vous attendent (URGENT)
heel wat andere bestemmingen


Explanation:
Heel wat andere bestemmingen kijken uit naar uw bezoek

Maar er zijn nog heel wat meer bestemmingen die u verwachten

enkele ideetjes,
groetjes



Chantal Henno
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Bien d�autres destinations vous attendent (URGENT)
Veel andere bestemmingen wachten op u


Explanation:
Of:
Er zijn nog veel meer bestemmingen die op u wachten.

Jan Willem van Dormolen
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 31

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Bien d’autres destinations vous attendent (URGENT)
Wij hebben nog meer vakantiebestemmingen voor u in petto


Explanation:
Nog een mogelijkheid...

Joris Bogaert
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Seger Bonebakker (X): of zonder "in petto"
10 hrs

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Bien d’autres destinations vous attendent (URGENT)
Er zijn nog veel meer vakantiebestemmingen!


Explanation:
Er zijn nog veel meer mogelijkheden voor een fijne vakantie!
Wij hebben nog veel meer vakantiebestemmingen in huis!
Andere opties zijn ook mogelijk!
je vindt vast zelf wel de goede formule

destination = vakantiebestemming, of doorgeredeneerd: vakantie (bestemming alleen is een beetje kaal)


--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2005-04-21 09:29:44 GMT)
--------------------------------------------------

er zijn nog veel meer manieren om een fijn week-end door te brengen!
(of is dat te vrij?)

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2005-04-21 09:31:36 GMT)
--------------------------------------------------

er zijn nog veel meer mogelijkheden...

Nicolette Ri (X)
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 40
Grading comment
Dank je wel!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Edward Vreeburg: Er zijn nog veel meer bestemmingen...
1 hr

agree  Tea Fledderus
3 hrs

agree  Els Thant, M.A., B.Tr. (X)
3 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search