garder le cap

Dutch translation: (enkele tips) om op de goede weg te blijven

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:garder le cap
Dutch translation:(enkele tips) om op de goede weg te blijven
Entered by: The_Sentinel

11:41 Sep 4, 2009
French to Dutch translations [PRO]
Transport / Transportation / Shipping / verkeersveiligheid
French term or phrase: garder le cap
Les seniors sur la route.
Quelques conseils pour garder le cap.

Het is de titel van een folder i.v.m. verkeersveiligheid.
The_Sentinel
(enkele tips) om op de goede weg te blijven
Explanation:
...
Selected response from:

Odette Jonkers (X)
Netherlands
Grading comment
Dank u
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4(enkele tips) om op de goede weg te blijven
Odette Jonkers (X)
3 +1(om) de weg niet kwijt te raken
Odette Jonkers (X)
3koers houden
NMR (X)
3het roer in handen te houden
ilse van haneghem
3om bij te blijven
Carolien de Visser


Discussion entries: 2





  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
om bij te blijven


Explanation:
een mogelijkheid

Carolien de Visser
France
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4

23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
(om) de weg niet kwijt te raken


Explanation:
om ook in het Nederlands een woordspeling te maken...

Odette Jonkers (X)
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ilse van haneghem: goeie!
0 min

23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
het roer in handen te houden


Explanation:
Misschien iets vanwege roer-stuur.


ilse van haneghem
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
koers houden


Explanation:
Of heel neutraal "een paar belangrijke punten", "hoofdzaken", enz.

NMR (X)
France
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 24

23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(enkele tips) om op de goede weg te blijven


Explanation:
...

Odette Jonkers (X)
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dank u




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search