pied-de-biche

Greek translation: μοχλός για την όπλιση της βαλλίστρας (σε σχήμα ποδιού ελαφιού)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:pied-de-biche
Greek translation:μοχλός για την όπλιση της βαλλίστρας (σε σχήμα ποδιού ελαφιού)
Entered by: Constantinos Faridis (X)

09:18 May 30, 2009
French to Greek translations [PRO]
Business/Commerce (general) / οπλα
French term or phrase: pied-de-biche
είναι εξάρτημε από μπαλεστρα
Constantinos Faridis (X)
Greece
λοστάρι
Explanation:
βρήκα στο wikipedia (βλ. link) μια φωτό που μοιάζει με λοστάρι, οπότε...

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2009-05-30 14:45:35 GMT)
--------------------------------------------------

Έχεις δίκιο... γι' αυτό έβαλα τόσο χαμηλό επίπεδο βεβαιότητας...
Selected response from:

Vasileios Paraskevas
Greece
Grading comment
ευχαριστω. θα βαλω τη φραση μοχλός για την όπλιση της βαλλίστρας (σε σχήμα ποδιού ελαφιού)

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2υπομόχλιο/μοχλός βαλλίστρας
socratisv
1λοστάρι
Vasileios Paraskevas


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
λοστάρι


Explanation:
βρήκα στο wikipedia (βλ. link) μια φωτό που μοιάζει με λοστάρι, οπότε...

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2009-05-30 14:45:35 GMT)
--------------------------------------------------

Έχεις δίκιο... γι' αυτό έβαλα τόσο χαμηλό επίπεδο βεβαιότητας...


    Reference: http://fr.wikipedia.org/wiki/Pied-de-biche
Vasileios Paraskevas
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
ευχαριστω. θα βαλω τη φραση μοχλός για την όπλιση της βαλλίστρας (σε σχήμα ποδιού ελαφιού)
Notes to answerer
Asker: εγω βρηκα και ποδαρι ραπτομηχανης ποδος, ποδαρι βρεζερας κ.α. εδω ειναι κατι στην μπαλεστρα που τεντωνει το τοξο


7 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
υπομόχλιο/μοχλός βαλλίστρας


Explanation:
http://tinyurl.com/muzbw3
Στα Αγγλικά αποδίδεται ώς goat's foot ή hind's foot
Δεν γνωρίζω αν υπάρχει ειδικός όρος για το εν λόγω εξάρτημα


ενώ στο πίσω µέρος της βαλλίστρας υπάρχει ο µηχανισµός της σκανδάλης. ... Το όπλο µε το οποίο εκτοξεύονταν τα αγγεία αυτά το αποκάλεσε βαλλίστρα πυρφόρο ...
www.scribd.com/doc/4937695

--------------------------------------------------
Note added at 7 heures (2009-05-30 17:11:42 GMT)
--------------------------------------------------

Για τις σημασίες του pied-de-biche βλ;
http://www.larousse.fr/encyclopedie/nom-commun-nom/pied-de-b...

--------------------------------------------------
Note added at 9 heures (2009-05-30 18:40:00 GMT)
--------------------------------------------------

Πιο ολοκληρωμένα: μοχλός για την όπλιση της βαλλίστρας (σε σχήμα ποδιού κατσίκας)
Δες το ιδιαίτερα διαφωτιστικό άρθρο της livepedia, ιδίως τη σελίδα 9 (προς το τέλος):
http://www.livepedia.gr/index.php/Βαλλίστρα

Το γαλλοελληνικό του Ηπίτη αναφέρει μόνο τη ριζάγρα (οδοντιατρικό όργανο) στο pied-de-biche καθώς και το table à pieds de biche: τράπεζα έχουσα τους πόδας καμπτομένους προς τα έξω
Στο pied-de-chèvre αναφέρει: μοχλός σιδηρούς εν είδει αιγείου ποδός


    Reference: http://books.google.gr/books?id=ippFTALwyV8C&pg=PA84&lpg=PA8...
socratisv
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search