effaceur(s) reecriveur(s)

Greek translation: στυλό διόρθωσης/επανεγγραφής

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:effaceur(s) reecriveur(s)
Greek translation:στυλό διόρθωσης/επανεγγραφής
Entered by: Savvas SEIMANIDIS

12:41 Oct 10, 2016
French to Greek translations [PRO]
Business/Commerce (general) / Office items
French term or phrase: effaceur(s) reecriveur(s)
6 *effaceurs réécriveurs* dont 2 gratuits

μοιάζει με τα διορθωτικά στυλό αλλά δεν είμαι σίγουρη καθώς έχει και το réécriveurs
Assimina Vavoula
Greece
στυλό διόρθωσης/επανεγγραφής
Explanation:
εννοιολογική απόδοση

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2016-10-10 14:51:33 GMT)
--------------------------------------------------

- Στις περισσότερες ιστοσελίδες οι οποίες αναφέρονται σε αυτόν τον τύπο στυλογράφου, χρησιμοποιείται ο όρος διορθωτικό στυλό με συμπληρωματική επεξήγηση μέσω των όρων διόρθωση-επανεγγραφή.
Π.χ.

1. '' Διορθωτικό Στυλό BIC Shake & Squeeze 8ml 1107187 με λεπτή μεταλλική μύτη ... υγρό υψηλής απόδοσης για τέλεια επικάλυψη και γρήγορη επανεγγραφή''


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2016-10-10 14:53:54 GMT)
--------------------------------------------------

https://www.pamesupermarket.gr/product/6698/289,358/mpik-dio...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2016-10-10 15:12:13 GMT)
--------------------------------------------------

2. ''Η Herlitz παρουσιάζει το νέο μέλος της οικο-
γένειας my.pen, το my.pen wew (write erase
write), ένα άριστης ποιότητας στυλό με μελάνι
επανεγγραφής (σβήνει με το ειδικό καπάκι με
ενσωματωμένη γόμα που δεν φθείρεται και ξα-
ναγράφει με το ίδιο μελάνι), ικανό να ανταγω-
νιστεί οποιοδήποτε προϊόν στην αγορά.''

- C:\Users\Savvas\Downloads\Documents\OPCM66_2.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2016-10-10 15:27:57 GMT)
--------------------------------------------------

- Υπάρχουν δύο τύποι διορθωτικών στυλογράφων στην αγορά :

α. Η διόρθωση γίνεται με ειδική γομολάστιχα και η επανεγγραφή με ειδικό μελάνι ή με το ίδιο στυλό που χρησιμοποιήθηκε αρχικά. Θα μπορούσαμε να το ονομάσουμε ''στυλό σβησίματος-επανεγγραφής'' Παρατήρησα όμως ότι και αυτού του τύπου τα προϊόντα ονομάζονται ''διορθωτικά στυλό'', προφανώς για να μην δίδεται η εντύπωση ότι πρόκειται για παραδοσιακή γομολάστιχα.

β. Η διόρθωση γίνεται από τη μία μύτη από την οποία επικαλύπτεται η λέξη που θέλει να εξαλειφθή με λευκό μελάνι που στεγνώνει αμέσως και, με την άλλη μύτη, μπορούμε να γράψουμε πάνω στην επικαλυμμένη λευκή επιφάνεια αλλά μόνο με γαλάζιο μελάνι. Δεν μπορούμε να γράψουμε με άλλο στυλό ή πέννα.
Selected response from:

Savvas SEIMANIDIS
France
Grading comment
Ευχαριστώ, καλέ μου φίλε... Καλή σου μέρα.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3στυλό διόρθωσης/επανεγγραφής
Savvas SEIMANIDIS
3pen eraser/ rewriter
Ellen Kraus


  

Answers


48 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pen eraser/ rewriter


Explanation:
Pilot FriXion Rollerball Pen Eraser Rewriter 0.7mm Tip: Amazon.de ...
https://www.amazon.de/Pilot-Rollerball-Pen-Rewriter-22410120...
Pilot FriXion Rollerball Pen Eraser Rewriter 0.7mm Tip: Amazon.de: Elektronik

Ellen Kraus
Austria
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
Notes to answerer
Asker: I need it in Greek.


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
στυλό διόρθωσης/επανεγγραφής


Explanation:
εννοιολογική απόδοση

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2016-10-10 14:51:33 GMT)
--------------------------------------------------

- Στις περισσότερες ιστοσελίδες οι οποίες αναφέρονται σε αυτόν τον τύπο στυλογράφου, χρησιμοποιείται ο όρος διορθωτικό στυλό με συμπληρωματική επεξήγηση μέσω των όρων διόρθωση-επανεγγραφή.
Π.χ.

1. '' Διορθωτικό Στυλό BIC Shake & Squeeze 8ml 1107187 με λεπτή μεταλλική μύτη ... υγρό υψηλής απόδοσης για τέλεια επικάλυψη και γρήγορη επανεγγραφή''


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2016-10-10 14:53:54 GMT)
--------------------------------------------------

https://www.pamesupermarket.gr/product/6698/289,358/mpik-dio...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2016-10-10 15:12:13 GMT)
--------------------------------------------------

2. ''Η Herlitz παρουσιάζει το νέο μέλος της οικο-
γένειας my.pen, το my.pen wew (write erase
write), ένα άριστης ποιότητας στυλό με μελάνι
επανεγγραφής (σβήνει με το ειδικό καπάκι με
ενσωματωμένη γόμα που δεν φθείρεται και ξα-
ναγράφει με το ίδιο μελάνι), ικανό να ανταγω-
νιστεί οποιοδήποτε προϊόν στην αγορά.''

- C:\Users\Savvas\Downloads\Documents\OPCM66_2.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2016-10-10 15:27:57 GMT)
--------------------------------------------------

- Υπάρχουν δύο τύποι διορθωτικών στυλογράφων στην αγορά :

α. Η διόρθωση γίνεται με ειδική γομολάστιχα και η επανεγγραφή με ειδικό μελάνι ή με το ίδιο στυλό που χρησιμοποιήθηκε αρχικά. Θα μπορούσαμε να το ονομάσουμε ''στυλό σβησίματος-επανεγγραφής'' Παρατήρησα όμως ότι και αυτού του τύπου τα προϊόντα ονομάζονται ''διορθωτικά στυλό'', προφανώς για να μην δίδεται η εντύπωση ότι πρόκειται για παραδοσιακή γομολάστιχα.

β. Η διόρθωση γίνεται από τη μία μύτη από την οποία επικαλύπτεται η λέξη που θέλει να εξαλειφθή με λευκό μελάνι που στεγνώνει αμέσως και, με την άλλη μύτη, μπορούμε να γράψουμε πάνω στην επικαλυμμένη λευκή επιφάνεια αλλά μόνο με γαλάζιο μελάνι. Δεν μπορούμε να γράψουμε με άλλο στυλό ή πέννα.

Savvas SEIMANIDIS
France
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ευχαριστώ, καλέ μου φίλε... Καλή σου μέρα.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maya M Fourioti
25 mins
  -> Καλησπέρα Μάγια κι ευχαριστώ

agree  Anastasia Vam
31 mins
  -> Καλησπέρα Αναστασία κι ευχαριστώ

agree  Ioanna Orfanoudaki: μάλλον δεν είναι δημοφιλές προϊόν στην ελληνική αγορά, ίσως γι'αυτό να μην υπάρχει καθιερωμένος όρος (στα βελγικά σχολεία χρησιμοποιείται πολύ): https://www.pelikan.com/pulse/Pulsar/el_GR.Store.displayStor...
6 hrs
  -> Καλημέρα Ιωάννα κι ευχαριστώ




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search