seances d'evaluation sensorielle

Greek translation: δοκιμή αισθητηριακής / οργανοληπτικής αξιολόγησης

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:séance d'évaluation sensorielle
Greek translation:δοκιμή αισθητηριακής / οργανοληπτικής αξιολόγησης
Entered by: socratisv

15:05 Oct 19, 2005
French to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software
French term or phrase: seances d'evaluation sensorielle
FIZZ RESEAU: Logiciel de generation, d'acquisition et de traitement de seances d'evaluation sensorielle, comprenant exclusivement le logiciel FIZZ RESEAU

ÁÐÏ ÓÕÌÂÁÓÇ ÓÕÍÔÇÑÇÓÇÓ ËÏÃÉÓÌÉÊÏÕ
Assimina Vavoula
Greece
δοκιμή αισθητηριακής αξιολόγησης
Explanation:
http://europa.eu.int/eur-lex/lex/LexUriServ/LexUriServ.do?ur...

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2005-10-19 15:26:22 GMT)
--------------------------------------------------

Και ένα ενδιαφέρον λινκ για μανιώδεις καφεπότες σαν εμένα:
http://nino.gr/files/history/orologia.htm

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 31 mins (2005-10-19 16:36:06 GMT)
--------------------------------------------------

Πιο διαδεδομένη ακόμα είναι η "οργανοληπτική αξιολόγηση", απόδοση του organoleptic evaluation.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 34 mins (2005-10-19 16:39:30 GMT)
--------------------------------------------------

organoleptic: 1. Relating to perception by a sensory organ. 2. Involving the use of sense organs: organoleptic tests.
http://www.sedik.gr/eldocs/organoliptiki.shtml
http://www.google.com/search?num=100&hl=en&lr=&c2coff=1&rls=...



--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 35 mins (2005-10-19 16:40:53 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.com/search?q="οργανοληπτικής αξιολόγησης&n...


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 52 mins (2005-10-19 16:57:39 GMT)
--------------------------------------------------

Στο πιο χαλαρό, θα βρεις επίσης *οργανοληπτική δοκιμή* και *οργανοληπτικές δοκιμές*.
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2δοκιμή αισθητηριακής αξιολόγησης
Nick Lingris
4συνεδρίες αισθητη
Lamprini Kosma


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
συνεδρίες αισθητη


Explanation:
"Les ιtudes sensorielles consistent ΰ dιterminer les propriιtιs organoleptiques d'un produit en faisant appel au 5 sens de l'κtre humain que sont : l'ouοe, le toucher, la vue, le goϋt et l'odorat.
Chaque κtre humain au contact d'un produit ιprouve des sensations qui lui sont propres. Analyser ses perceptions, ses rιactions, mais surtout les comprendre c'est se donner les moyens d'adapter le produit ΰ ses attentes.
C'est la raison pour laquelle de nombreux industriels utilisent rιguliθrement les techniques de mesures sensorielles pour assurer une qualitι irrιprochable ΰ leurs produits, et pour les adapter parfaitement aux attentes de leurs cibles consommateurs."
http://www.adriant.com/presentation_fr.htm#metier

"Η οξύτητα, μαζί με την γεύση, άρωμα και πυκνότητα, είναι μια από τις πρωταρχικές κατηγορίες που χρησιμοποιούνται από τους επαγγελματίες δοκιμαστές στην αισθητηριακή αξιολόγηση του καφέ."
http://nino.gr/files/history/orologia.htm


--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2005-10-19 15:33:51 GMT)
--------------------------------------------------

Επειδή μάλλον υπάρχει πάλι κάποιο πρόβλημα με τις επικεφαλίδες, ξαναδίνω την προτεινόμενη απόδοση εδώ:

"συνεδρίες αισθητηριακής αξιολόγησης"

Lamprini Kosma
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
δοκιμή αισθητηριακής αξιολόγησης


Explanation:
http://europa.eu.int/eur-lex/lex/LexUriServ/LexUriServ.do?ur...

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2005-10-19 15:26:22 GMT)
--------------------------------------------------

Και ένα ενδιαφέρον λινκ για μανιώδεις καφεπότες σαν εμένα:
http://nino.gr/files/history/orologia.htm

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 31 mins (2005-10-19 16:36:06 GMT)
--------------------------------------------------

Πιο διαδεδομένη ακόμα είναι η "οργανοληπτική αξιολόγηση", απόδοση του organoleptic evaluation.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 34 mins (2005-10-19 16:39:30 GMT)
--------------------------------------------------

organoleptic: 1. Relating to perception by a sensory organ. 2. Involving the use of sense organs: organoleptic tests.
http://www.sedik.gr/eldocs/organoliptiki.shtml
http://www.google.com/search?num=100&hl=en&lr=&c2coff=1&rls=...



--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 35 mins (2005-10-19 16:40:53 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.com/search?q="οργανοληπτικής αξιολόγησης&n...


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 52 mins (2005-10-19 16:57:39 GMT)
--------------------------------------------------

Στο πιο χαλαρό, θα βρεις επίσης *οργανοληπτική δοκιμή* και *οργανοληπτικές δοκιμές*.

Nick Lingris
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Êïíôïëïãßò, "ãåõóôéêÞ äïêéìÞ" ùò ìÝñïò ôïõ ôåëéêïý ðïéïôéêïý åëÝã÷ïõ. //Íáé, ôï "ïñãáíïëçðôéêÞ äïêéìÞ/áîéïëüãçóç" åßíáé åîßóïõ êáëÞ áðüäïóç.
1 hr
  -> Ï÷é áêñéâþò. ¼ðùò ëÝåé ôï êïëïâü ëéíê (http://tinyurl.com/8a5aw), "Óôç äïêéìÞ áéóèçôçñéáêÞò áîéïëüãçóçò … ôá þñéìá öñïýôá áîéïëïãÞèçêáí ùò ðñïò ôïí âáèìü áðïäï÷Þò ôïõò, ãéá ôïí ïðïßï ëáìâÜíïíôáí õðüøç ç üøç ôçò óÜñêáò, ç ãåýóç êáé ç áßóèçóç åõ÷áñßóôçóçò".

agree  Emmanouil Tyrakis
1 hr
  -> Åõ÷áñéóôþ. Äåò êáé ðñïóèÞêåò!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search