un escalier balancé

Greek translation: στριφτή σκάλα

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:escalier balancé
Greek translation:στριφτή σκάλα
Entered by: socratisv

08:28 Apr 11, 2007
French to Greek translations [PRO]
Construction / Civil Engineering
French term or phrase: un escalier balancé
αιωρούμενη σκάλα;
Είναι σωστό;
Έχετε κάποια άλλη ιδέα;
Helen Chrysanthopoulou
στριφτή σκάλα
Explanation:
Δες εδώ για όλα τα είδη σκάλας (με εικόνες κιόλας :) .. )
http://www.mev.be/photo.htm
Για τον δικό σου όρο λέει:
" Les escaliers balancés ou escaliers tournants.

Ce sont des escaliers pour lesquels les marches sont toutes différentes. Ils changent de direction et peuvent soit tourner d'un quart de tour soit de trois quarts de tour voire un tour complet. Leurs formes peuvent être des plus diverses. Pour la réalisation de ce type d'escalier il est indispensable de faire un plan à l'échelle 1/1 de tout l'escalier."

Δεν διαφωνώ με τον όρο κρεμαστή σκάλα του Νίκου αλλά πιστεύω ότ ισε περιορίζει σε σκάλες που δεν έρχονται σε επαφή με τοίχο ενώ ο όρος στριφτός μπορεί να χρησιμοποιηθεί γενικότερα για να περιγράψει τον όρο σου.

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2007-04-11 15:33:03 GMT)
--------------------------------------------------

Και μερικές γκουγκλιές:
http://www.google.com/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org....
Selected response from:

Valentini Mellas
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2κρεμαστή κλίμακα
Nick Lingris
5 +1στριφτή σκάλα
Valentini Mellas


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
στριφτή σκάλα


Explanation:
Δες εδώ για όλα τα είδη σκάλας (με εικόνες κιόλας :) .. )
http://www.mev.be/photo.htm
Για τον δικό σου όρο λέει:
" Les escaliers balancés ou escaliers tournants.

Ce sont des escaliers pour lesquels les marches sont toutes différentes. Ils changent de direction et peuvent soit tourner d'un quart de tour soit de trois quarts de tour voire un tour complet. Leurs formes peuvent être des plus diverses. Pour la réalisation de ce type d'escalier il est indispensable de faire un plan à l'échelle 1/1 de tout l'escalier."

Δεν διαφωνώ με τον όρο κρεμαστή σκάλα του Νίκου αλλά πιστεύω ότ ισε περιορίζει σε σκάλες που δεν έρχονται σε επαφή με τοίχο ενώ ο όρος στριφτός μπορεί να χρησιμοποιηθεί γενικότερα για να περιγράψει τον όρο σου.

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2007-04-11 15:33:03 GMT)
--------------------------------------------------

Και μερικές γκουγκλιές:
http://www.google.com/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org....


Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 20
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi (X)
31 mins

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
κρεμαστή κλίμακα


Explanation:
Έτσι την έχει ο Πάπυρος.
Όπως στη μετάφραση του Καλβίνο από εδώ:
http://korinthos.blogspot.com/search/label/Γράμματα
Κάποτε φτάνει στην Ισιδώρα, πόλη όπου τα μέγαρα έχουν κρεμαστές ελικοειδείς κλίμακες καλυμμένες από θαλάσσιους κοχλίες,

http://images.google.com/images?q="escalier balancé&ndsp=21&...


--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs (2007-04-12 01:57:38 GMT)
--------------------------------------------------

Για να μην υπάρχει παρεξήγηση ως προς τη σημασία της "κρεμαστής σκάλας" (αντιγράφω από τον Πάπυρο):
Οι ολόσωμες βαθμίδες εδράζονται η μία πάνω στην άλλη και πακτώνονται αμφίπλευρα στους τοίχους (μονόπλευρα στην *κρεμαστή κλίμακα*).
Δεν πρόκειται δηλαδή για σκάλα που δεν έρχεται σε επαφή με τοίχο.
Περισσότερα εδώ:
http://img375.imageshack.us/img375/6859/kremastifv9.jpg

--------------------------------------------------
Note added at 1 day19 mins (2007-04-12 08:48:31 GMT)
--------------------------------------------------

ΩΣΤΟΣΟ:
Το "κρεμαστή κλίμακα" πρέπει να μεταφράζει το escalier suspendu.
Και φαντάζομαι ότι υπάρχουν κρεμαστές σκάλες που δεν έχουν σκαλοπάτια μεταβλητού μεγέθους. Οπότε το "στριφτή" της Βαλεντίνης είναι ασφαλέστερο.

Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 88

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi (X)
2 hrs

agree  Assimina Vavoula
5 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search