abalone

Greek translation: αβαλόνη

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:abalone
Greek translation:αβαλόνη
Entered by: elisavet

12:18 Jul 19, 2007
French to Greek translations [PRO]
Cooking / Culinary
French term or phrase: abalone
http://en.wikipedia.org/wiki/Abalone
Πρόκειται γι'αυτό το όστρακο του οποίου μια ονομάσία στα ελληνικά δεν μπορώ να βρω πουθενα΄και δεδομενου ότι στο κειμενό μου αναφέρει απλα οτι τα σερβίρει το τάδε εστιατόριο, δεν ξέρω τί να τα κάνω... Θα χάρω με κάθε πρόταση, αν δεν υπάρχει ελληνική ονομάσία γι' αυτα...
elisavet
αβαλόνη
Explanation:
Ειδικά για καταλόγους εστιατορίων και για τους ξεχασιάρηδες που τα επισκέπτονται χωρίς να έχουν μαζί τους τον προσφιλή τους οδηγό ταύτισης μαλακίων...

αβαλόνη. Θαλασσινό γαστερόποδο ζώο που ανήκει στην οικογένεια των αλιωτιδών και είναι γνωστό σαν αφτί της θάλασσας. Έχει σχήμα πλατιάς σπείρας. ...
www.gnosinet.gr/ez/ShowCategory.asp?CatId=53

Γι αυτούς που τους αρέσουν τα μαργαριτάρια από το μαλάκιο αβαλόνη, τα καλλιεργημένα μαργαριτάρια abalonc inabe από τη Νέα Ζηλανδία, με τα εξωτικά ΕΝΤΟΝΑ ...
www.iwn.gr/book.asp?cid=2916

Selected response from:

Andras Mohay (X)
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2αχιβάδα (εδώ), αλιώτιδα, αυτί της θάλασσας
Elena Petelos
3αβαλόνη
Andras Mohay (X)
3όστρακο
Evi Prokopi (X)


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
αχιβάδα (εδώ), αλιώτιδα, αυτί της θάλασσας


Explanation:
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, είδη άγριας χλωρίδας και πανίδας, αλιεία [EP] Πλήρης εγγραφή
EN abalone 1 Παραπομπή
ormer 1 Παραπομπή
perlemoen 1 Παραπομπή
EL αλιώτιδα 1 Παραπομπή


φυσικές και εφαρμοσμένες επιστήμες, ΓΕΩΡΓΙΑ, ΔΑΣΟΚΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΛΙΕΙΑ [COM] Πλήρης εγγραφή
EN European abalone 3 Παραπομπή
ear shell 3 Παραπομπή
ormer 3 Παραπομπή
sea ear 3 Παραπομπή
EL αυτί της θάλασσας 3 Παραπομπή
αλιώτις 3 Παραπομπή
αχιβάδα 3 Παραπομπή


ΓΕΩΡΓΙΑ, ΔΑΣΟΚΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΛΙΕΙΑ, φυσικές και εφαρμοσμένες επιστήμες [COM] Πλήρης εγγραφή
EN giant abalone 3 Παραπομπή
EL μεγάλο αυτί της θάλασσας 3 Παραπομπή
μεγαλαλιώτις 3 Παραπομπή


φυσικές και εφαρμοσμένες επιστήμες, ΓΕΩΡΓΙΑ, ΔΑΣΟΚΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΛΙΕΙΑ [COM] Πλήρης εγγραφή
EN blacklip abalone 3 Παραπομπή
EL κόκκινο αυτί της θάλασσας 3 Παραπομπή


είδη άγριας χλωρίδας και πανίδας [EP] Πλήρης εγγραφή
EN perlemoen abalone 3 Παραπομπή
EL αυτί της θάλασσας 3 Παραπομπή


ΓΕΩΡΓΙΑ, ΔΑΣΟΚΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΛΙΕΙΑ, φυσικές και εφαρμοσμένες επιστήμες [COM] Πλήρης εγγραφή
EN perlemoen abalone 3 Παραπομπή
EL αυτί της θάλασσας 3 Παραπομπή


ΓΕΩΡΓΙΑ, ΔΑΣΟΚΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΛΙΕΙΑ, είδη άγριας χλωρίδας και πανίδας [COM] Πλήρης εγγραφή
EN perlemoen abalone 3
EL αυτί της θάλασσας 3



αλιώτιδα


Θαλασσινό γαστερόποδο ζώο που ανήκει στην οικογένεια των αλιωτιδών και είναι γνωστό σαν αφτί της θάλασσας. Έχει σχήμα πλατιάς σπείρας.






Elena Petelos
United Kingdom
Native speaker of: Greek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nick Lingris
1 hr

agree  Vicky Papaprodromou
2 hrs

18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
όστρακο


Explanation:
n. - κοχύλι, αχιβάδα, όστρακο


    Reference: http://www.answers.com/topic/conch
Evi Prokopi (X)
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
αβαλόνη


Explanation:
Ειδικά για καταλόγους εστιατορίων και για τους ξεχασιάρηδες που τα επισκέπτονται χωρίς να έχουν μαζί τους τον προσφιλή τους οδηγό ταύτισης μαλακίων...

αβαλόνη. Θαλασσινό γαστερόποδο ζώο που ανήκει στην οικογένεια των αλιωτιδών και είναι γνωστό σαν αφτί της θάλασσας. Έχει σχήμα πλατιάς σπείρας. ...
www.gnosinet.gr/ez/ShowCategory.asp?CatId=53

Γι αυτούς που τους αρέσουν τα μαργαριτάρια από το μαλάκιο αβαλόνη, τα καλλιεργημένα μαργαριτάρια abalonc inabe από τη Νέα Ζηλανδία, με τα εξωτικά ΕΝΤΟΝΑ ...
www.iwn.gr/book.asp?cid=2916



Andras Mohay (X)
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 3




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search