regalbant

Greek translation: αναμόρφωση της επιδερμίδας

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:regalbant
Greek translation:αναμόρφωση της επιδερμίδας
Entered by: Assimina Vavoula

13:37 Jun 9, 2011
French to Greek translations [PRO]
Medical - Cosmetics, Beauty
French term or phrase: regalbant
CRÈME RAJEUNISSANTE* MULTI-FERMETÉ FPS 15 : ANTI-RIDES - LIFTING - REGALBANT

ΚΡΕΜΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ* ΜΕ ΙΣΧΥΡΗ ΣΥΣΦΙΚΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΔΕΙΚΤΗ ΗΛΙΑΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ 15:ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΡΥΤΙΔΩΝ – ΑΝΟΡΘΩΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ - ?????
Assimina Vavoula
Greece
αναμόρφωση της επιδερμίδας
Explanation:
Η αγγλική μετάφραση του galbant είναι shaping, οπότε θα πρότεινα το παραπάνω.
Selected response from:

marmis
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4αναμόρφωση της επιδερμίδας
marmis
4με ιδιότητες ανόρθωσης/με ανορθωτικές ιδιότητες
Maya M Fourioti
4(συν. Remodelant) που αναδιαμορφώνει το πρόσωπο
Constantinos Faridis (X)


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(συν. Remodelant) που αναδιαμορφώνει το πρόσωπο


Explanation:
Περίπου 13,900 αποτελέσματα (0.60 δευτερόλεπτα)

Όλα
Εικόνες
Βίντεο
Ειδήσεις
Αγορές

Περισσότερα

Αναζήτηση κοντά στο…

Επιλογές αναζήτησης

Εμφάνιση εργαλείων αναζήτησης
Αποτελέσματα αναζήτησης

TIMEXPERT LIFT Μια θεραπεία με αποτέλεσμα Lifting - Αναδιαμόρφωσης ...
Μια νέα θεραπεία σύσφιξης με αποτελέσματα lifting, εμπνευσμένη από την Θεϊκή Αναλογία, που αναδιαμορφώνει το πρόσωπο με έναν μοναδικό, εξατομικευμένο τρόπο. ...
www.mybeautynet.gr/index.php?...αναδιαμόρφωσης... - Προσωρινά αποθηκευμένη

BOTOX-ΧΗΜΙΚΟ PEELING
Η μέθοδος αυτή έχει εξελιχθεί τόσο που δεν σταματά η δράση της στο να σβήνει μόνο τις ρυτίδες αλλά και να αναδιαμορφώνει το πρόσωπο, τεντώνοντας τους ...
www.stefanoschalkitis.com/.../botox-peeling.html - Προσωρινά αποθηκευμένη - Παρόμοιες

Constantinos Faridis (X)
Greece
Native speaker of: Greek

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
με ιδιότητες ανόρθωσης/με ανορθωτικές ιδιότητες


Explanation:
Διάβασε τη σελίδα που επισυνάπτω. Ο όρος αναφέρεται επίσης και σε περιπτώσεις scupturing του προσώπου ή του σώματος και για ανόρθωση των οπισθίων.



    Reference: http://www.dkathens.gr/shop/ProductList.asp?lang=gr&cid=6448...
Maya M Fourioti
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 16

20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
αναμόρφωση της επιδερμίδας


Explanation:
Η αγγλική μετάφραση του galbant είναι shaping, οπότε θα πρότεινα το παραπάνω.


marmis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search