Coque

Greek translation: σκελετός

08:44 Jun 6, 2009
French to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
French term or phrase: Coque
..Fixation invisible des modules dans défoncés réalisés dans le Mur Coque par la spécialité Coque Salle...
Julia Boerlin
Switzerland
Greek translation:σκελετός
Explanation:
Εδώ πιστεύω πως πρόκειται για τον "σκελετό του τοίχου" ...
coque= σκελετός (του σκάφος ενός πλοίου) και εννοεί φυσικά αυτό που στηρίζει μία κατασκευή ...
Ρίξε μια ματιά στο iate έχει αρκετές διαφορετικές σημασίες ανάλογα με την περίπτωση.
Selected response from:

Anastasia Vam
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4κέλυφος/ καλύπτρα / καβούκι
Constantinos Faridis (X)
3σκελετός
Anastasia Vam


Discussion entries: 4





  

Answers


55 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
κέλυφος/ καλύπτρα / καβούκι


Explanation:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
κέλυφος/ καλύπτρα / καβούκι\Ι.Α.Τ.Ε

--------------------------------------------------
Note added at 1 ημέρα3 ώρες (2009-06-07 12:05:26 GMT)
--------------------------------------------------

αν πρόκειται για αιθουσα που στεγαζεται με κατι σαν κελυφος, πρέπει να είναι θολος/ή τρουλος. Τα ΚΤΕΛ Μακεδονια για παραδειγμα εχουν θολο, οπως και το αστεροσκοποειο στο ΑΠΘ.

--------------------------------------------------
Note added at 1 ημέρα5 ώρες (2009-06-07 14:14:56 GMT)
--------------------------------------------------

κουβούκλιο;

Constantinos Faridis (X)
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4

1 day 7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
σκελετός


Explanation:
Εδώ πιστεύω πως πρόκειται για τον "σκελετό του τοίχου" ...
coque= σκελετός (του σκάφος ενός πλοίου) και εννοεί φυσικά αυτό που στηρίζει μία κατασκευή ...
Ρίξε μια ματιά στο iate έχει αρκετές διαφορετικές σημασίες ανάλογα με την περίπτωση.

Anastasia Vam
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 8
Grading comment
Ευχαριστώ.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search