Gril

Greek translation: σχάρα καλωδίων/(επιτοίχια στήριξη) σχάρας καλωδίων

08:56 Jun 6, 2009
French to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
French term or phrase: Gril
Πρόκειται για το σύστημα στήριξης του φωτισμού και της καλωδίωσης πάνω από τη θεατρική σκηνή - ξέρει κανείς αν υπάρχει αντίστοιχη έκφραση στα ελληνικά;
Julia Boerlin
Switzerland
Greek translation:σχάρα καλωδίων/(επιτοίχια στήριξη) σχάρας καλωδίων
Explanation:
ΣΥΝΔΕΣΗ ΧΑΛΙΒΔΙΝΗΣ ΓΑΛΒΑΝΙΣΜΕΝΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΔΑΡΙΓΚ ΠΛΕΓΜΑ IG-DET37.DWG .... ΕΠΙΤΟΙΧΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΧΑΡΑΣ ΚΑΛΩΔΙΩΝ IR-DET32.DWG ...
doc.texnikoi.gr/texnikoi_demo/SXEDIALEPT-HM/hlektrologika.html
Selected response from:

Constantinos Faridis (X)
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4σχάρα
socratisv
4σχάρα καλωδίων/(επιτοίχια στήριξη) σχάρας καλωδίων
Constantinos Faridis (X)


  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
σχάρα καλωδίων/(επιτοίχια στήριξη) σχάρας καλωδίων


Explanation:
ΣΥΝΔΕΣΗ ΧΑΛΙΒΔΙΝΗΣ ΓΑΛΒΑΝΙΣΜΕΝΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΔΑΡΙΓΚ ΠΛΕΓΜΑ IG-DET37.DWG .... ΕΠΙΤΟΙΧΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΧΑΡΑΣ ΚΑΛΩΔΙΩΝ IR-DET32.DWG ...
doc.texnikoi.gr/texnikoi_demo/SXEDIALEPT-HM/hlektrologika.html

Constantinos Faridis (X)
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ευχαριστώ.

55 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gril
σχάρα


Explanation:
Από τη σχάρα είναι δεμένο το σταγκόνι που είναι ένας ξύλινος δυνατός πήχης σαν κουρτινόξυλο ή σωλήνας σιδερένιος, διαμέτρου 2 – 2,5 ιντσών, τοποθετημένος ...
www.britsos.gr/admin/uploads/SKINOTECHNIKI.pdf

Σιδερένιο ή ξύλινο "πάτωμα" που βρίσκεται στην οροφή. Εκεί κυκλοφορούν οι μηχανικοί σκηνής και οι ηλεκτρολόγοι, οι οποίοι χειρίζονται τους μηχανισμούς και παρακολουθούν τι συμβαίνει στη σκηνή.
http://11dim-evosm.thess.sch.gr/visits/boukalex.htm

En: grid (steel lattice or slotted (wood or steel) beam floor at the top of most flyspaces, which allows technicians to walk over the fly loft, and configure lift lines and loft-blocks)

socratisv
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search