aven

Greek translation: βάραθρο

07:10 May 4, 2011
French to Greek translations [PRO]
Science - Geology
French term or phrase: aven
Schéma en coupe d’un système karstique
Aven
Doline
Rivière souterraine
Exurgence
Griffon
Perte

Πρόκειται για ένα σχεδιάγραμμα που περιγράφει το καρστικό φαινόμενο.
Nafsika Charalambidou
Greece
Greek translation:βάραθρο
Explanation:


Extraits de l'Atlas mondial Hachette Multimédia v.6.2

aven

n. m. (terme issu du dialecte du Rouergue). Sorte de puits d'une profondeur parfois considérable, aux parois abruptes en forme d'entonnoir, ouvert par l'érosion à la surface d'un terrain calcaire. Donnant accès aux chenaux de circulation des eaux souterraines, il se ramifie et communique avec des grottes.

gouffre
n. m. Dépression naturelle très profonde aux parois abruptes. ¬ Spécial. GEOMORPHOLOGIE Vaste puits naturel, typique du relief karstique. Le gouffre de Padirac. Synonymes : abîme, aven

http://juraspeleo.ffspeleo.fr/divers/langue/definitions/atla...

Δελτίον Ελληνικής Σπηλαιολογικής Εταιρίας, τ.19 τεύχ.1 (1983-1989)
" Βάραθρο Αγίου Σώστη" Τριφυλίας = Le gouffre de "Agios Sostis" Trifylia

http://geolib.geo.auth.gr/ojs-2.2.2/index.php/bssg/article/v...

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs (2011-05-04 21:42:14 GMT)
--------------------------------------------------

Το στόμιο του βαράθρου είναι σε σχήμα σχεδόν κύκλος, 25χ20μ. περίπου, ο δε πυθμένας του είναι ελαφρά μεγαλύτερος σε διαστάσεις. Κατεβαίνοντας το βάραθρο των 120μ. φτάνουμε στον πυθμένα που σχηματίζει σάρα περίπου 10μ. ύψος. Στο τέλος της σάρας υπάρχει μικρή αίθουσα 3-4μ. με λίγο σταλακτιτικό διάκοσμο και με απολιθωμένα κόκαλα. Στο σημείο αυτό υπάρχει στένωμα το οποίο σε δεύτερη αποστολή σκοπεύουμε να διευρύνουμε για να συνεχίσουμε σε αίθουσα που καθαρά έδειχνε πως ακολουθεί μετά το στένωμα. Στο πυθμένα του βαράθρου βρέθηκε μια οχιά και μια μπράσκα (είδος βατράχου), τα οποία πιθανά έπεσαν και διασώθηκαν. Το βάραθρο αυτό πιθανά σχηματίστηκε από το χιόνι που παραμένει μεγάλο χρόνο στα μέρη αυτά, και αργότερα με την βοήθεια του νερού διευρύνθηκε περισσότερο.

http://gianniskofinas.isol-servers.org/spilaia/mistros/mistr...

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs (2011-05-04 21:47:46 GMT)
--------------------------------------------------

το βάραθρο : ένας όρος συνώνυμος με το '' φυσικό πηγάδι '' , τον οποίον ορθώς ανέφερε ο συνάδελφος Κωνσταντίνος Φαρίδης
Selected response from:

Savvas SEIMANIDIS
France
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1φυσικό πηγάδι
Constantinos Faridis (X)
4βάραθρο
Savvas SEIMANIDIS


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
φυσικό πηγάδι


Explanation:
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ ΚΑΟΥΦΜΑΝ ΣΕΛ.105.
Τρικέρι Ύδρας - Βικιπαίδεια
Κατά την Υστεροελλαδική περίοδο, το φυσικό πηγάδι που είχε προσελκύσει μερικές οικογένειες αποτέλεσε αφορμή να μεταναστεύσουν και να εγκατασταθούν στο νησί ...
el.wikipedia.org/.../Τρικέρι_Ύδρας - Προσωρινά αποθηκευμένη - Παρόμοιες
Σακούλες με χιλιάδες φάρμακα ανασύρθηκαν από πηγάδι στο Λαύριο
29 Οκτ. 2010... ανέσυραν υπάλληλοι της Γενικής Γραμματείας Κοινωνικών Ασφαλίσεων μαζί με σπηλαιολόγους από φυσικό πηγάδι σε παλιό μεταλλείο στο Λαύριο.
www.newsdom.gr/.../203-2010-10-29-17-44-49 - Προσωρινά αποθηκευμένη
Χιλιάδες φάρμακα κρυμμένα σε πηγάδι στο Λαύριο :: Palo.gr oλες οι ...
22 Οκτ. 2010 ... Ολόκληρη φαρμακαποθήκη με χιλιάδες φάρμακα έκρυβε ένα φυσικό πηγάδι σε παλιό μεταλλείο στο Λαύριο.Όπως αναφέρουν « Τα Νέα» υπάλληλοι της ...
www.palo.gr/cluster.aspx?id=1329587 - Προσωρινά αποθηκευμένη
TA NEA On-line - Μια φαρµακαποθήκη στο πηγάδι
22 Οκτ. 2010 ... ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΦΑΡΜΑΚΑΠΟΘΗΚΗ µε χιλιάδες φάρµακα έκρυβε ένα φυσικό πηγάδι σε παλιό µεταλλείο στο Λαύριο. Ηδη έχουν ανασυρθεί δύο µαύρες σακούλες ...
www.tanea.gr/default.asp?artid...ct..

Constantinos Faridis (X)
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 15
Notes to answerer
Asker: Ευχαριστώ πολύ.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Savvas SEIMANIDIS
14 hrs
  -> ευχαριστώ

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
βάραθρο


Explanation:


Extraits de l'Atlas mondial Hachette Multimédia v.6.2

aven

n. m. (terme issu du dialecte du Rouergue). Sorte de puits d'une profondeur parfois considérable, aux parois abruptes en forme d'entonnoir, ouvert par l'érosion à la surface d'un terrain calcaire. Donnant accès aux chenaux de circulation des eaux souterraines, il se ramifie et communique avec des grottes.

gouffre
n. m. Dépression naturelle très profonde aux parois abruptes. ¬ Spécial. GEOMORPHOLOGIE Vaste puits naturel, typique du relief karstique. Le gouffre de Padirac. Synonymes : abîme, aven

http://juraspeleo.ffspeleo.fr/divers/langue/definitions/atla...

Δελτίον Ελληνικής Σπηλαιολογικής Εταιρίας, τ.19 τεύχ.1 (1983-1989)
" Βάραθρο Αγίου Σώστη" Τριφυλίας = Le gouffre de "Agios Sostis" Trifylia

http://geolib.geo.auth.gr/ojs-2.2.2/index.php/bssg/article/v...

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs (2011-05-04 21:42:14 GMT)
--------------------------------------------------

Το στόμιο του βαράθρου είναι σε σχήμα σχεδόν κύκλος, 25χ20μ. περίπου, ο δε πυθμένας του είναι ελαφρά μεγαλύτερος σε διαστάσεις. Κατεβαίνοντας το βάραθρο των 120μ. φτάνουμε στον πυθμένα που σχηματίζει σάρα περίπου 10μ. ύψος. Στο τέλος της σάρας υπάρχει μικρή αίθουσα 3-4μ. με λίγο σταλακτιτικό διάκοσμο και με απολιθωμένα κόκαλα. Στο σημείο αυτό υπάρχει στένωμα το οποίο σε δεύτερη αποστολή σκοπεύουμε να διευρύνουμε για να συνεχίσουμε σε αίθουσα που καθαρά έδειχνε πως ακολουθεί μετά το στένωμα. Στο πυθμένα του βαράθρου βρέθηκε μια οχιά και μια μπράσκα (είδος βατράχου), τα οποία πιθανά έπεσαν και διασώθηκαν. Το βάραθρο αυτό πιθανά σχηματίστηκε από το χιόνι που παραμένει μεγάλο χρόνο στα μέρη αυτά, και αργότερα με την βοήθεια του νερού διευρύνθηκε περισσότερο.

http://gianniskofinas.isol-servers.org/spilaia/mistros/mistr...

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs (2011-05-04 21:47:46 GMT)
--------------------------------------------------

το βάραθρο : ένας όρος συνώνυμος με το '' φυσικό πηγάδι '' , τον οποίον ορθώς ανέφερε ο συνάδελφος Κωνσταντίνος Φαρίδης

Example sentence(s):
  • Το βάραθρο αναπτύσσεται κλιμακωτά μέχρι το βάθος των 130 μέτρων όπου καταλήγει σε μια μικρή αλλά καταστόλιστη αίθουσα διαστάσεων 2.5 επί 3 μέτ
  • Ορισμός : Βαθύ και απότομο άνοιγμα στη γη.

    Reference: http://www.ese.edu.gr/default.asp?V_DOC_ID=2047
    Reference: http://www.xanthi.ilsp.gr/dictionaries/russian_new.asp?vword...
Savvas SEIMANIDIS
France
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search