laïcité

Greek translation: κοσμικότητα, κοσμικό/μη θρησκευτικό κράτος, αρχή διαχωρισμού της εκκλησίας από το κράτος

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:laïcité
Greek translation:κοσμικότητα, κοσμικό/μη θρησκευτικό κράτος, αρχή διαχωρισμού της εκκλησίας από το κράτος
Entered by: Spiros Doikas

22:34 Jan 15, 2010
French to Greek translations [PRO]
Government / Politics
French term or phrase: laïcité
Au fronton de la Constitution il inscrit la laïcité, une première dans l' histoire de l' Islam.
Venia Spai
Greece
κοσμικότητα, κοσμικό/μη θρησκευτικό κράτος, αρχή διαχωρισμού της εκκλησίας από το κράτος
Explanation:
http://www.google.gr/search?rlz=1C1CHMC_elGR291GR304&sourcei...
Selected response from:

Spiros Doikas
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5λαϊκότητα/ ιδιότητα του λαικού (μή κληρικού)
Constantinos Faridis (X)
4κοσμικότητα, κοσμικό/μη θρησκευτικό κράτος, αρχή διαχωρισμού της εκκλησίας από το κράτος
Spiros Doikas


Discussion entries: 4





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
κοσμικότητα, κοσμικό/μη θρησκευτικό κράτος, αρχή διαχωρισμού της εκκλησίας από το κράτος


Explanation:
http://www.google.gr/search?rlz=1C1CHMC_elGR291GR304&sourcei...

Spiros Doikas
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pierre Souris: αφού πρόκειται για το Ισλάμ "αρχή διαχωρισμού της θρησκείας από το Κράτος". Κατά τα άλλα, πολυ σωστή απάντηση Σπίρο.
2 hrs

disagree  Constantinos Faridis (X): του λαϊκου ειναι λαικοτητα στην εκκλησιαστικη ορολογια. ο ορος κοσμικοτητα αποδιδεται αλλωστε με τις λεξεις mondaneitè ' secularitè
7 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
λαϊκότητα/ ιδιότητα του λαικού (μή κληρικού)


Explanation:
λαϊκός = όχι κληρικός laique contraire: κληρικος clerique.
[c'est pas κοσμικός (mondaine)]
www.oodegr.com/.../afor_kanones_1.htm - Προσωρινά αποθηκευμένηΤΟ ΑΦΟΡΙΖΕΣΘΑΙ ΣΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ | philologus.gr
... παύσει νὰ εἶναι μέλος τῆς ἐκκλησίας ; σὰ νὰ μιλοῦμε γιὰ φυλάκισι μετὰ τὴν ἐκτέλεσι θανατοποινίτου (λαϊκὸς ἀφοριζέσθω, κληρικὸς καθαιρείσθω· ᾿Αποστ. καν. ...
www.philologus.gr/2008-08-02-10.../72 - Προσωρινά αποθηκευμένηΚληρικοί Αδελφοποιημένοι
Πολλοί ομοφυλόφιλοι, λαϊκοί ή κληρικοί ή μοναχοί και μοναχές, οι οποίοι επιθυμούν να είναι και χριστιανοί κάνουν μεγάλο λάθος όταν προσπαθούν να ...
adelfopoiemenoi.blogspot.com/ - Προσωρινά αποθηκευμένη - ΠαρόμοιεςΣύνοδος της Εφέσου - Βικιπαίδεια
Κανών ΣΤ΄: Ορίζει ότι όποιος λαϊκός ή κληρικός διασαλεύει την εκκλησιαστική τάξη όπως αυτή διατυπώθηκε από τη σύνοδο, θα επιβάλλεται ποινή ακοινωνησίας. ...
el.wikipedia.org/.../Σύνοδος_της_Εφέσου - Προσωρινά αποθηκευμένη - ΠαρόμοιεςΗ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ • Προβολή θέματος - Εμφανιση κληρικων
14 δημοσιεύσεις - 6 συντάκτες - Τελευταία καταχώρηση: 8 Δεκ. 2009
Ο κανόνας αυτός γράφτηκε απο τους πατέρες για να ενυσχύσει την ιεροπρέπεια των κληρικών ώστε με το παραδειγμά τους να διδάσκονται οι λαικοί. ...
agiooros.freeforums.org/viewtopic.php?... -

Constantinos Faridis (X)
Greece
Native speaker of: Greek




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search