gommettes

Greek translation: πολύχρωμα αυτοκόλλητα σχήματα ( για παιδιά)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:gommettes
Greek translation:πολύχρωμα αυτοκόλλητα σχήματα ( για παιδιά)
Entered by: Assimina Vavoula

15:55 Sep 25, 2012
French to Greek translations [Non-PRO]
Other
French term or phrase: gommettes
gommettes

"gommettes" (attention c'est au pluriel)
On comprend par "gommettes" des petits stickers de formes diverses utilisés par les enfants.

σορρυ, κολλησε το μυαλό μου...
Φτιάχνω κατάλογο υλικών βιβλιοπωλείου. δεν υπάρχει κείμενο απλά, μεμονωμένες λέξεις.
Ευχαριστώ...
Assimina Vavoula
Greece
πολύχρωμα αυτοκόλλητα σχήματα ( για παιδιά)
Explanation:
διαφόρων μεγεθών
Selected response from:

Maya M Fourioti
Greece
Grading comment
Thanks.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2πολύχρωμα αυτοκόλλητα σχήματα ( για παιδιά)
Maya M Fourioti
3παιδικά δημιουργικά αυτοκόλλητα
Pierre Souris


  

Answers


39 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
παιδικά δημιουργικά αυτοκόλλητα


Explanation:
Αφού η δημιουργικότητα του παιδιού είναι ελεύθερη
Τώρα μόλις κοίταξα μία ιστοσελίδα στα γαλλικά για gommettes και αποδίδουν τον όρο αυτό ως stickers
παιδικά αυτοκόλλητα απαντά συχνά στο ελληνικό διαδίκτυο καθώς και δημιουργικά αυτοκόλλητα

--------------------------------------------------
Note added at 39 minutes (2012-09-25 16:35:29 GMT)
--------------------------------------------------

stickers στα αγγλικά εννοείται

Pierre Souris
France
Native speaker of: French
PRO pts in category: 12

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
πολύχρωμα αυτοκόλλητα σχήματα ( για παιδιά)


Explanation:
διαφόρων μεγεθών


    Reference: http://www.amazon.fr/250-gommettes-autocollantes-Nouveaut%C3...
Maya M Fourioti
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 80
Grading comment
Thanks.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Effie Simiakaki (X)
1 hr
  -> merci bien

agree  socratisv: Ίσως και σκέτο " αυτοκόλλητα" http://www.bestprice.gr/item/2148904288/giortazoyn-ta-aytoko...
8 hrs
  -> TA




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search