effaçables à sec

Greek translation: μαρκαδόροι στεγνού σβησίματος

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:effaçables à sec
Greek translation:μαρκαδόροι στεγνού σβησίματος
Entered by: Savvas SEIMANIDIS

18:05 Mar 27, 2013
French to Greek translations [PRO]
Other / articles de bureau
French term or phrase: effaçables à sec
Feutres effaçables à sec pour ardoises et tableaux blancs
Assimina Vavoula
Greece
μαρκαδόροι στεγνού σβησίματος
Explanation:
- ο πλέον χρησιμοποιούμενος όρος

--------------------------------------------------
Note added at 22 hrs (2013-03-28 16:56:36 GMT)
--------------------------------------------------

- Μερικές αναφορές :

1. '' ... μαρκαδόροι στεγνού σβησίματος· αρχειοθέτες και αρχεία· ρόλοι χαρτιού για fax· πίνακες με μεγάλλα φύλλα (σατινέ) για συσκέψεις· μαρκαδόροι· ετικέτες· χαρτί ...''

- http://tm.kurzy.cz/spicers-france-societe-par-actions-simpli...

--------------------------------------------------
Note added at 22 hrs (2013-03-28 16:58:12 GMT)
--------------------------------------------------

2. '' Αγοράστε ένα σετ μαρκαδόρων στεγνού σβησίματος υψηλής ποιότητας σε μαύρο, ... Όταν δεν είστε σε λειτουργία μη προβαλλόμενου και όλοι οι μαρκαδόροι είναι ...''

- http://onlinehelp.smarttech.com/el/windows/help/notebook/10_...

--------------------------------------------------
Note added at 22 hrs (2013-03-28 17:02:07 GMT)
--------------------------------------------------

3. '' Οδηγός χρήσης διαδραστικού πίνακα σειράς SMART ... - Interactivo


''... βελτιστοποιημένη για προβολή, συμβατή με μαρκαδόρους στεγνού σβησίματος ..... ''

- http://www.google.fr/url?sa=t&rct=j&q=μαρκαδόροι στεγνού σβη...
Selected response from:

Savvas SEIMANIDIS
France
Grading comment
Ευχαριστώ, Σάββα.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1μαρκαδόροι στεγνού σβησίματος
Savvas SEIMANIDIS
5μαρκαδόροι πίνακα
Daphne Deliyianni, PhD


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
μαρκαδόροι πίνακα


Explanation:
Στην πιάτσα των σχολικών ειδών λέγονται και "πίνακος"...

Daphne Deliyianni, PhD
France
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
μαρκαδόροι στεγνού σβησίματος


Explanation:
- ο πλέον χρησιμοποιούμενος όρος

--------------------------------------------------
Note added at 22 hrs (2013-03-28 16:56:36 GMT)
--------------------------------------------------

- Μερικές αναφορές :

1. '' ... μαρκαδόροι στεγνού σβησίματος· αρχειοθέτες και αρχεία· ρόλοι χαρτιού για fax· πίνακες με μεγάλλα φύλλα (σατινέ) για συσκέψεις· μαρκαδόροι· ετικέτες· χαρτί ...''

- http://tm.kurzy.cz/spicers-france-societe-par-actions-simpli...

--------------------------------------------------
Note added at 22 hrs (2013-03-28 16:58:12 GMT)
--------------------------------------------------

2. '' Αγοράστε ένα σετ μαρκαδόρων στεγνού σβησίματος υψηλής ποιότητας σε μαύρο, ... Όταν δεν είστε σε λειτουργία μη προβαλλόμενου και όλοι οι μαρκαδόροι είναι ...''

- http://onlinehelp.smarttech.com/el/windows/help/notebook/10_...

--------------------------------------------------
Note added at 22 hrs (2013-03-28 17:02:07 GMT)
--------------------------------------------------

3. '' Οδηγός χρήσης διαδραστικού πίνακα σειράς SMART ... - Interactivo


''... βελτιστοποιημένη για προβολή, συμβατή με μαρκαδόρους στεγνού σβησίματος ..... ''

- http://www.google.fr/url?sa=t&rct=j&q=μαρκαδόροι στεγνού σβη...

Savvas SEIMANIDIS
France
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 36
Grading comment
Ευχαριστώ, Σάββα.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bol.b.: ναι το εφόσων πρόκειται περί εμπορικής παρουσίαςσης προϊόντος είμαστε υποχρεωμένοι να ακριβολογούμε
1 day 20 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ !




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search