à finalité indifférenciée

Greek translation: γενικής κατεύθυνσης

10:35 Apr 11, 2013
French to Greek translations [PRO]
Other
French term or phrase: à finalité indifférenciée
από

Attestation De Réussite au diplôme

le Master Sciences, Technologies, Santé
à finalité indifférenciée
Mention Sciences et Technologies...
a été décerné a Mr....
Michail Rizos
Greek translation:γενικής κατεύθυνσης
Explanation:

... 8 licences professionnelles • 56 cursus Master : 29 à finalité professionnelle, 26 à finalité re- cherche, 1 à finalité indifférenciée • 26 doctorats • 16 préparations ...

http://ns28748.ovh.net/~gazette/sites/default/files/pageflip...
Selected response from:

Andras Mohay (X)
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4πρόγραμμα γενικού περιεχομένου
Pierre Souris
3 +1γενικής κατεύθυνσης
Andras Mohay (X)
3μικτής κατεύθυνσης/μικτής σκοπιμότητας
Savvas SEIMANIDIS
Summary of reference entries provided
le véritable sens du terme "master indifférencié"
Savvas SEIMANIDIS

  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
πρόγραμμα γενικού περιεχομένου


Explanation:
Μπορεί να βρεί κανείς αρκετά ικανοποιητικά hits στο Διαδίκτυο

--------------------------------------------------
Note added at 2 heures (2013-04-11 13:06:05 GMT)
--------------------------------------------------

Το έχω ψάξει δεν απαντούν σε τέτοιο συμφραζόμενο οι λέξεις αδιαφοροποίητος ή μη διαφοροποιημένος ή προσανατολισμός . Δεν συνδυάζονται με την λέξη πρόγραμμα ούτε με πτυχίο

Pierre Souris
France
Native speaker of: French
PRO pts in category: 12

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
γενικής κατεύθυνσης


Explanation:

... 8 licences professionnelles • 56 cursus Master : 29 à finalité professionnelle, 26 à finalité re- cherche, 1 à finalité indifférenciée • 26 doctorats • 16 préparations ...

http://ns28748.ovh.net/~gazette/sites/default/files/pageflip...

Andras Mohay (X)
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi
1 day 11 hrs
  -> Ευχαριστώ

2 days 2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
μικτής κατεύθυνσης/μικτής σκοπιμότητας


Explanation:
- Ύστερα από πολλές αναζητήσεις, ανεκάλυψα ότι ο όρος τον οποίον είχα προτείνει στην αναφορά μου, υπάρχει και χρησιμοποιείται από το Πανεπιστήμιο Αθηνών με έννοια ισοδύναμη του γαλλικού όρου και σε παρόμοιο πλαίσιο σπουδών. Ιδού ένα παράδειγμα :

=> '' Μικτή Κατεύθυνση

Η μικτή κατεύθυνση σπουδών δίνει σε όσους φοιτητές το επιθυμούν μεγαλύτερο εύρος επιλογών και πιό ισόρροπο συνδυασμό των ειδικεύσεων μάρκετιγκ και επικοινωνίας.''

- Πηγή : http://www.mbc.aueb.gr/Documents/ODIGOS_SPOUDON_2012_2013.pd...

--------------------------------------------------
Note added at 2 days2 hrs (2013-04-13 13:09:04 GMT)
--------------------------------------------------

=> Πρόσθετες αναφορές :

1. '' Μικτή κατεύθυνση. Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών: Τα Προγράμματα. Μεταπτυχιακών Σπουδών που προσφέρει ή στα οποία συμμετέχει το ... ''

- Πηγή : http://www.iliaskos.gr/Files/Epaggelmatikos_Prosanatolismos/...


--------------------------------------------------
Note added at 2 days2 hrs (2013-04-13 13:20:08 GMT)
--------------------------------------------------

2. '' 5ο Πεδίο Επιστημών Οικονομίας και Διοίκησης

Στο τέταρτο έτος σπουδών, οι φοιτητές επιλέγουν µία από τις ... >Μικτή κατεύθυνση .... φοιτητές του, που από το Ε΄ εξάµηνο επιλέγουν κατεύθυνση, µία .... του προπτυχιακού και µεταπτυχιακού κύκλου σπουδών του Τµήµατος ... ''

- Πηγή : http://sep4u.gr/mixanografiko/5p.pdf


--------------------------------------------------
Note added at 2 days2 hrs (2013-04-13 13:24:29 GMT)
--------------------------------------------------

- Ολόκληρο το απόσπασμα το οποίο περιέχει τον όρο ''Μικτή κατεύθυνση'' :

''Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών - Τμήμα μάρκετιγκ και επικοινωνίας

Στο τέταρτο έτος σπουδών, οι φοιτητές επιλέγουν μία από τις παρακάτω κατευθύνσεις:
Μάρκετινγκ
Επικοινωνία
Μικτή κατεύθυνση ''

--------------------------------------------------
Note added at 2 days2 hrs (2013-04-13 13:29:56 GMT)
--------------------------------------------------

3. '' Ο σπουδαστής δικαιούται επίσης να επιλέξει Μικτή κατεύθυνση, αν θέλει να εξασφαλίσει μεγαλύτερη ελευθερία επιλογών.''

- Πηγή : http://edu.klimaka.gr/tritobathmia-ekpaideysh/566-marketing-...

Savvas SEIMANIDIS
France
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 36




Reference comments


1 day 9 hrs peer agreement (net): +1
Reference: le véritable sens du terme "master indifférencié"

Reference information:
- Au sujet de la nature et des finalités du master en France, voici un condensé d'informations :

1. " A quoi sert un Master ?

Le Master comporte actuellement des parcours types à finalité professionnelle, à finalité recherche ou indifférencié (lorsque les deux orientations sont possibles au sein de la même spécialité). La distinction Master professionnel et Master recherche n’est plus autant marquée qu'auparavant. Certaines Universités ont même décidé d’abandonner la distinction entre les deux types de Master.
Le diplôme de Master répond à un double objectif :

offrir un parcours menant à une qualification et une insertion professionnelle de niveau cadre ;
préparer certains étudiants à se destiner à la recherche (études doctorales)."

- Source : Université de Toulouse
http://www.google.fr/url?sa=t&rct=j&q=mastère à finalit indi...


--------------------------------------------------
Note added at 1 day9 hrs (2013-04-12 20:34:19 GMT)
--------------------------------------------------

2. "Encore très présentes sur les plaquettes des facultés, ces étiquettes proviennent de l'ancienne division entre diplômes d'études approfondies (DEA), préludes de travaux en thèse, et diplômes d'études supérieures spécialisées (DESS), passeports pour le marché du travail. Lors du passage au régime licence-master-doctorat (LMD), les uns ont mué en masters "recherche", les autres en masters "pro".

Cependant, "à mesure des nouvelles habilitations ou réhabilitations de diplômes, les distinctions ont tendance à s'estomper. Aujourd'hui, les masters indifférenciés sont bien ancrés dans le paysage universitaire", observe Gilles Roussel, président de la commission "Formation et insertion professionnelle" de la conférence des présidents d'université. "

- Source : article publié dans LE MONDE, édition en ligne, du 30-01-2013, sous le titre : " Le master indifférencié, nouveau pont entre recherche et entreprise "
- Lien : http://www.lemonde.fr/enseignement-superieur/article/2013/01...




--------------------------------------------------
Note added at 1 day10 hrs (2013-04-12 21:04:49 GMT)
--------------------------------------------------

- Οι επιφυλάξεις μου ως προς τον όρο ''γενικής κατεύθυνσης'' οφείλονται στο ότι ο όρος αυτός έχει ήδη υιοθετηθεί στην Ελλάδα αλλά με διαφορετική έννοια. Αφορά τα λύκεια και διαφοροποιεί τα λύκεια οι μαθητές των οποίων προσανατολίζονται προς πανεπιστημιακές σπουδές από τα τεχνολογικά και τα επαγγελματικά. των οποίων οι μαθητές προσανατολίζονται είτε προς τις βραχύχρονες σπουδές, κυρίως στα ΤΕΙ, είτε προς την απ'ευθείας είσοδό τους στην επαγγελματική δραστηριότητα.

Ενώ ο γαλλικός όρος αφορά την διάκριση των Master σ΄εκείνα των οποίων οι φοιτητές προσανατολίζονται προς την ένταξή τους στις επιχειρήσεις - "à finalité professionnelle" - και σ'εκείνα των οποίων οι φοιτητές προορίζονται να συνεχίσουν τις σπουδές των στο πλαίσιο της επιστημονικής ερέυνης - à finalité recherche - και του διδακτορικού διπλώματος το οποίο την επικυρώνει.

Από τα παρατιθέμενα αποσπάσματα, συμπεραίνεται ότι ο όρος - Master Indifférencié - διαφέρει σαφώς από τον ελληνικό ''γενικής κατεύθυνσης'' ή ''γενικού περιεχομένου''. Καθότι το περιεχόμενο σπουδών δεν είναι ''γενικού τύπου'' όπως κατά τα δύο πρώτα έτη σπουδών των περισσοτέρων κλάδων, αλλά εξειδικευμένο σε μέγιστο βαθμό. Εξ άλλου, η σημασία του πλησιάζει προς τον όρο ''διπλής κατεύθυνσης'' ή '' μικτής κατεύθυνσης'', ήτοι συνδυασμός ''επαγγελματικής ένταξης και επιστημονικής έρευνας''.

--------------------------------------------------
Note added at 2 days2 hrs (2013-04-13 12:48:14 GMT)
--------------------------------------------------

- Ασφαλώς πρόκειται για εντελώς διαφορετικό ομέα, αλλά θέλησα να παραθέσω τις ακόλουθες αναφορές σε παραδείγματα χρήςεως του όρου ''μικτής κατεύθυνσης'', γιατί η εννοιολογική βάση είναι ισοδύναμη με εκείνη που θα είχε ο όρος εάν εχρησιμοποιείτο στην περίπτωση του "Master indifférencié" :

1. " Γεωργικές επιχειρήσεις φυτικής ή ζωικής παραγωγής ή μικτής κατεύθυνσης. "
- http://1epalkiatou.blogspot.fr/2012/04/blog-post_2853.html

Savvas SEIMANIDIS
France
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 36

Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Οπότε, τι προτείνεις ακριβώς, Σάββα, για να μαθαίνουμε και εμείς; :-)
11 hrs
  -> Καλημέρα Νάντια. Θα προτιμούσα ''μικτής κατεύθυνσης''. Καλό Σαββατοκύριακο




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search