lande

Greek translation: χερσότοπος

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:lande
Greek translation:χερσότοπος
Entered by: sandra lewis

09:59 Apr 10, 2005
French to Greek translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature / folklore
French term or phrase: lande
"L'extreme densite de la fotet et la desesperante monotonie des landes en font des lieux particulierement inquietants." "Lande" simfona me to Robert einai i megali, epipedi ektasi pou kaliptetai apo agria vlastisi. Yparxei sigekrimeni lexi oste na min eipothei perifrastika; Euxaristo.
elisavet
χερσότοπος
Explanation:
εκτεταμένοι χερσότοποι

from old dictionary
Selected response from:

sandra lewis
United Kingdom
Grading comment
eyxaristo polu , giati pragmatika den evriska lisi se auto, apla i moni enstasi pou exo einai oti o xersotopos den einai o topos opou den fytronei tipota;stin prokeimeni periptosi fitronei mono xortari...
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3χερσότοπος
sandra lewis
4θαμνότοπος
Assimina Vavoula


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
χερσότοπος


Explanation:
εκτεταμένοι χερσότοποι

from old dictionary

sandra lewis
United Kingdom
PRO pts in category: 20
Grading comment
eyxaristo polu , giati pragmatika den evriska lisi se auto, apla i moni enstasi pou exo einai oti o xersotopos den einai o topos opou den fytronei tipota;stin prokeimeni periptosi fitronei mono xortari...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Êáé óôï http://ontogeo.ntua.gr/publications/kavouras -etemii.pdf. Åðßóçò "÷åñóïôüðé" êáôÜ ôï ÌÅÉÆÏÍ ÅËËÇÍÉÊÏ ËÅÎÉÊÏ.
6 mins

agree  Elena Petelos: ...êáé ñåéêüôïðïò http://www.eionet.eu.int/gemet/concept?cp=3893
1 hr

agree  Valentini Mellas
1 day 9 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
θαμνότοπος


Explanation:
lande = heath (english)
So:
http://www.websters-online-dictionary.org/definition/english...


    Reference: http://www.websters-online-dictionary.org/definition/english...
Assimina Vavoula
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 10
Grading comment
To keimeno mou ilaei gia lande kai epexigei oti einai terasties ektaseis opou den yparxei dentro, braxos, i thamnos pouthena se mia terastia ektasi pragma pou zalizei kai apoprosanatolizei.
The asker has declined this answer
Comment: To keimeno mou ilaei gia lande kai epexigei oti einai terasties ektaseis opou den yparxei dentro, braxos, i thamnos pouthena se mia terastia ektasi pragma pou zalizei kai apoprosanatolizei.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search