cure-type

Greek translation: τυπική θεραπεία

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:cure-type
Greek translation:τυπική θεραπεία
Entered by: elisavet

12:14 Dec 13, 2007
French to Greek translations [PRO]
Medical - Psychology
French term or phrase: cure-type
"Le traitement ambulatoire eest indiqué dans les cas des dépressions névrotiques réactionelles avec:
consultations fréquentes..., antidépresseur..., anxiolytique..., psychothérapie se soutien systématique et parfois psychothérapie d'inspiration psychanalytique, voire cure-type (rare)." Π΄ροκειται για είδος ψυχοθεραπείας το οποίο εισήγαε ο Φρόιντ. Βρίσκω πολλές αναφορές γι' αυτήν αλλα δεν μπορώ να καταλάβω ποιό είναι το ισοδύναμο στα ελληνικά. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
elisavet
τυπική θεραπεία
Explanation:
http://www.google.com/search?q="la cure type " freud "typica...
http://www.google.com/search?q="τυπική θεραπεία"

--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs (2007-12-14 12:03:27 GMT)
--------------------------------------------------

Ο όρος οφείλεται στον Bouvet και, όπως φαίνεται στα ευρήματα, μεταφράζεται "typical treatment" ή "standard cure".
http://www.answers.com/topic/bouvet-maurice-charles-marie-ge...
Αντιγράφω και το εξής απολαυστικό:
Jacques Lacan, dans sont article intitulé Les variantes de la cure-type, fustige, jusqu'à ridiculiser cette appellation due au psychanalyste français de la génération précédente, Maurice Bouvet ; il dit, dans la séance du 12 octobre 1968, lors du Congrès de l'Ecole freudienne de Paris, tenu à Strasbourg et consacré aux rapports de la psychanalyse aux psychothérapies : « […] cette formule répugnante que nous devons à M. BOUVET : cure-type - pourquoi pas cure-pipe ? ».
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1τυπική θεραπεία
Nick Lingris
2 +1ψυχανάλυση/κλασσική Ψυχαναλυτική (φροϋδική) θεραπεία/κλασσική (φροϋδική) ψυχανάλυση
socratisv


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
ψυχανάλυση/κλασσική Ψυχαναλυτική (φροϋδική) θεραπεία/κλασσική (φροϋδική) ψυχανάλυση


Explanation:
Ορισμένες προτάσεις με βάση τα ακόλουθα:

Σε αυτό το σημείο, πιστεύουμε ότι είναι απαραίτητο να κάνουμε μία σημαντική διευκρίνηση: με τον όρο Ψυχανάλυση, αναφερόμαστε στην κλασσική Ψυχαναλυτική Φροϋδική θεραπεία, η οποία αποτελεί τη βάση για τη μετεξέλιξη άλλων ψυχοδυναμικών θεωριών και ψυχοθεραπειών, οι οποίες απέχουν αρκετά από την αρχική θεωρία. Η κλασσική Ψυχαναλυτική θεραπεία είναι αυτή που οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν σαν στερεότυπο ψυχοθεραπείας: με το ντιβάνι, τις 3-4 συνεδρίες την εβδομάδα για αρκετά χρόνια και το λιγομίλητο ψυχοθεραπευτή.
http://www.psyxologia.gr/2007/07/18/psichanalisi-simeni-sigc...

και

La psychanalyse proprement dite (cure-type) [modifier]
Article détaillé : Cure psychanalytique.

Lors d'une cure psychanalytique, l'analysant (patient) est invité à s'allonger sur un divan de telle façon qu'il ne puisse pas voir le psychanalyste. Cette position serait propice à la détente, ainsi qu'à la régression.
http://tinyurl.com/2dnzh4

--------------------------------------------------
Note added at 2 heures (2007-12-13 14:28:04 GMT)
--------------------------------------------------

μπλα μπλα μπλα, και μάλιστα κλασσική ψυχαναλυτική (φροϋδική) θεραπεία / κλασσική (φροϋδική) ψυχανάλυση (σπάνιο).


socratisv
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 13

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  d_vachliot (X): Ακριβώς έτσι Σωκράτη. βλ. http://tinyurl.com/3dawjx
17 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
τυπική θεραπεία


Explanation:
http://www.google.com/search?q="la cure type " freud "typica...
http://www.google.com/search?q="τυπική θεραπεία"

--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs (2007-12-14 12:03:27 GMT)
--------------------------------------------------

Ο όρος οφείλεται στον Bouvet και, όπως φαίνεται στα ευρήματα, μεταφράζεται "typical treatment" ή "standard cure".
http://www.answers.com/topic/bouvet-maurice-charles-marie-ge...
Αντιγράφω και το εξής απολαυστικό:
Jacques Lacan, dans sont article intitulé Les variantes de la cure-type, fustige, jusqu'à ridiculiser cette appellation due au psychanalyste français de la génération précédente, Maurice Bouvet ; il dit, dans la séance du 12 octobre 1968, lors du Congrès de l'Ecole freudienne de Paris, tenu à Strasbourg et consacré aux rapports de la psychanalyse aux psychothérapies : « […] cette formule répugnante que nous devons à M. BOUVET : cure-type - pourquoi pas cure-pipe ? ».

Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Georgia Charitou:
1 hr

neutral  d_vachliot (X): Ναι, αλλά στα Γαλλικά σημαίνει κάτι πολύ συγκεκριμένο, ενώ στην Ελληνική γλωσσική πραγματικότητα, όχι.
15 hrs
  -> Η καλύτερη προσέγγιση είναι οπωσδήποτε να βάλεις το γαλλικό και δίπλα, όπως και οι Άγγλοι, τη μετάφραση. Το πόσο και πώς θα ερμηνεύσεις στη συνέχεια εξαρτάται από την περίπτωση, π.χ. μπορεί να υπάρχει ήδη στο κείμενο ή να το βάλεις σε υποσημείωση.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search