activite rapide beta d'un voltage tres bas

Greek translation: δραστηριότητα βήτα υψηλής συχνότητας και χαμηλού δυναμικού

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:activite rapide beta d\'un voltage tres bas
Greek translation:δραστηριότητα βήτα υψηλής συχνότητας και χαμηλού δυναμικού
Entered by: Assimina Vavoula

07:46 Dec 8, 2009
French to Greek translations [PRO]
Medical - Psychology
French term or phrase: activite rapide beta d'un voltage tres bas
Sur le plan electrique, on observe la presence d'une activite rapide beta d'un voltage tres bas sur la region frontocentrale droite, suivie, apres une seconde, par l'activite theta monomorphe rythmique, deja decrite. Cette activite devient progressivement plus ample et plus lente a 1.5 cycles/seconde et est melee aux pointes rapides du voltage bas-moyen. La decharge diffuse progressivement sur le vertex anterieur et sur la region parietotemporale droite et, parfois, sur la region frontocentrale gauche.

ΑΠΟ ΗΛΕΚΤΡΟΕΓΚΕΦΑΛΟΓΡΑΦΗΜΑ ΑΣΘΕΝΟΥΣ ΜΕ ΕΠΙΛΗΨΙΑ.
Assimina Vavoula
Greece
δραστηριότητα βήτα υψηλής συχνότητας και χαμηλού δυναμικού
Explanation:
-ρυθμός/δραστηριότητα/κύματα βήτα υψηλής συχνότητας και χαμηλού δυναμικού...
-το rapide αναφέρεται στη συχνότητα/Hz...
-πολλές φορές γίνεται λόγος για ταχεία συχνότητα, αλλά είναι σαφώς λανθασμένο...

Electroencephalography The EEG is a qualitative indicator of cerebral ... Rapid beta activity (greater than 1 3 Hz) in a comatose patient suggests the ...
http://books.google.gr/books?id=gWBbsAKL9KsC&lpg=PA1273&ots=...

The characteristic EEG abnormality consists of 3-Hz spike-wave complexes in a ... and rhythmic bursts of rapid activity (10-20 Hz) may be observed. ...
http://books.google.gr/books?id=1C8G626-FiMC&lpg=PA384&ots=q...

Quick View
νιο στρες εμφανίζουν στο ηΕΓ υψηλής. συχνότητας βήτα δραστηριότητα. Χα- ρακτηριστικά, αυτά τα άτομα δεν εμ- φανίζουν περιόδους ψυχοσωματικής ...
www.iatrikionline.gr/ellia_13/7.pdf

ασφάλειας. Παραδείγµατος χάριν, η βήτα δραστηριότητα υψηλής συχνότητας. (14-30 Hz) συνδέεται µε µια κατάσταση υψηλής επαγρύπνησης, η άλφα ...
invenio.lib.auth.gr/record/100696/files/gri-2008-1012.pdf

εγκεφαλικός ρυθµός αντικαθίσταται από ασύγχρονους, υψηλής συχνότητας αλλά. χαµηλού δυναµικού ρυθµούς βήτα. Ο εγκεφαλικός ρυθµός βήτα εµφανίζεται µε ...
invenio.lib.auth.gr/record/31857/files/gri-2005-627.pdf

Προβολή ως HTML
Εφαρμογές του Αλγόριθμου σε Ηλεκτροεγκεφαλογραφήματα (EEG) 72 ...... παρατηρείται υψηλής συχνότητας και χαμηλού δυναμικού κυματοειδής εγγραφή. ...
nemertes.lis.upatras.gr/.../Επεξεργασία%20ECG%20με%20τη%20μέθοδο%20Matching%20Pursuit.p...

Selected response from:

Panagiotis Andrias (X)
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ αν και κρατάω μία μικρή επιφύλαξη...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4δραστηριότητα βήτα υψηλής συχνότητας και χαμηλού δυναμικού
Panagiotis Andrias (X)
3ταχεία δραστηριότητα βήτα με πολύ χαμηλή τάση
Spiros Doikas


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ταχεία δραστηριότητα βήτα με πολύ χαμηλή τάση


Explanation:
http://www.google.gr/search?hl=el&rlz=1C1CHMC_elGR291GR304&q...

Spiros Doikas
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12

1 day 6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
δραστηριότητα βήτα υψηλής συχνότητας και χαμηλού δυναμικού


Explanation:
-ρυθμός/δραστηριότητα/κύματα βήτα υψηλής συχνότητας και χαμηλού δυναμικού...
-το rapide αναφέρεται στη συχνότητα/Hz...
-πολλές φορές γίνεται λόγος για ταχεία συχνότητα, αλλά είναι σαφώς λανθασμένο...

Electroencephalography The EEG is a qualitative indicator of cerebral ... Rapid beta activity (greater than 1 3 Hz) in a comatose patient suggests the ...
http://books.google.gr/books?id=gWBbsAKL9KsC&lpg=PA1273&ots=...

The characteristic EEG abnormality consists of 3-Hz spike-wave complexes in a ... and rhythmic bursts of rapid activity (10-20 Hz) may be observed. ...
http://books.google.gr/books?id=1C8G626-FiMC&lpg=PA384&ots=q...

Quick View
νιο στρες εμφανίζουν στο ηΕΓ υψηλής. συχνότητας βήτα δραστηριότητα. Χα- ρακτηριστικά, αυτά τα άτομα δεν εμ- φανίζουν περιόδους ψυχοσωματικής ...
www.iatrikionline.gr/ellia_13/7.pdf

ασφάλειας. Παραδείγµατος χάριν, η βήτα δραστηριότητα υψηλής συχνότητας. (14-30 Hz) συνδέεται µε µια κατάσταση υψηλής επαγρύπνησης, η άλφα ...
invenio.lib.auth.gr/record/100696/files/gri-2008-1012.pdf

εγκεφαλικός ρυθµός αντικαθίσταται από ασύγχρονους, υψηλής συχνότητας αλλά. χαµηλού δυναµικού ρυθµούς βήτα. Ο εγκεφαλικός ρυθµός βήτα εµφανίζεται µε ...
invenio.lib.auth.gr/record/31857/files/gri-2005-627.pdf

Προβολή ως HTML
Εφαρμογές του Αλγόριθμου σε Ηλεκτροεγκεφαλογραφήματα (EEG) 72 ...... παρατηρείται υψηλής συχνότητας και χαμηλού δυναμικού κυματοειδής εγγραφή. ...
nemertes.lis.upatras.gr/.../Επεξεργασία%20ECG%20με%20τη%20μέθοδο%20Matching%20Pursuit.p...



Panagiotis Andrias (X)
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 8
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ αν και κρατάω μία μικρή επιφύλαξη...




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search