café chantant

Greek translation: καφωδείο / καφέ σαντάν

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:café chantant
Greek translation:καφωδείο / καφέ σαντάν
Entered by: Tina Lavrentiadou

14:59 Mar 7, 2009
French to Greek translations [PRO]
Tourism & Travel
French term or phrase: café chantant
Καλησπέρα σε όλους,
Πώς μπορούμε να το πούμε το καφέ σαντάντ χωρίς περίφραση; Δεν έχω κείμενο, είναι για γλωσσάριο.
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
Tina Lavrentiadou
Spain
καφωδείο
Explanation:
Αν και το καφέ σαντάν χρησιμοποιείται, επίσης, εκτενώς...

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2009-03-07 15:03:10 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.com/search?hl=el&rlz=1T4GGLJ_enGR209GR209&...
Selected response from:

Elena Petelos
United Kingdom
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ Έλενα, θα τα βάλω και τα δύο.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4καφωδείο
Elena Petelos
5καφωδειο!!!!
Constantinos Faridis (X)
4καφé σανταν ´voir ci-bas
Ellen Kraus


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
καφωδείο


Explanation:
Αν και το καφέ σαντάν χρησιμοποιείται, επίσης, εκτενώς...

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2009-03-07 15:03:10 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.com/search?hl=el&rlz=1T4GGLJ_enGR209GR209&...


    Reference: http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rlz...
Elena Petelos
United Kingdom
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ Έλενα, θα τα βάλω και τα δύο.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  socratisv: ουί:)
4 mins

agree  Irini Doulami
40 mins

agree  Evi Prokopi (X)
2 hrs

agree  Katerina Rhodes
1 day 19 hrs

12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
καφωδειο!!!!


Explanation:
αυτο ειναι πασιγνωστο...ολος ο κομσος το ξερει..εμεις οι παλιου τουλαχιστον

Constantinos Faridis (X)
Greece
Native speaker of: Greek

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
καφé σανταν ´voir ci-bas


Explanation:
étant donné quíl s´agit d´une institution typiquement francaise, je laisserai le terme comme ca sans le traduire.To Kafodio den είναι la même chose. Το Καφοδείο είναι απο μόνο του ενα πολύ καλό μαγαζί. Με ελληνική κυρίως μουσική σε ενα 2όροφο παλιό σπίτι αποτελεί μια πολύ καλή και ενδιαφέρουσα πρόταση! ...
www.geocities.com/tnn_xanthi/out0006.html - 11k

Ellen Kraus
Austria
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
Notes to answerer
Asker: Ellen, σ΄ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου, το οποίο εν μέρει με βρίσκει σύμφωνη. Αυτός ήταν και ο δικός μου προβληματισμός, αν δηλ. πρέπει να το αφήσω αμετάφραστο ή όχι. Τελικά, αποφάσισα να βάλω και τις δύο ερμηνείες. Άλλωστε, και ο Μπαμπινιώτης και ο Τριανταφυλλίδης κάνουν την αντιστοίχιση. Ο πρώτος μάλιστα, λέει ότι πρόκειται για το ίδιο πράγμα, λίγο πολύ.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search