toilettage

Greek translation: περιποίηση / τελευταίες φροντίδες ("σενιάρισμα")

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:toilettage
Greek translation:περιποίηση / τελευταίες φροντίδες ("σενιάρισμα")
Entered by: socratisv

10:38 Mar 7, 2007
French to Greek translations [PRO]
Wine / Oenology / Viticulture / mise en bouteille
French term or phrase: toilettage
"avant sa mise en bouteille et un eventuel vieillissement, le vin va subir un ultime "toilettage"..."
CHRISTINE
περιποίηση
Explanation:
Έτσι, γενικά κι αόριστα, χωρίς αρκετά συμφραζόμενα. Μήπως εξηγεί στη συνέχεια;

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2007-03-07 19:49:05 GMT)
--------------------------------------------------

Δεν είναι όρος, γι' αυτό τον έχει κι αυτός σε εισαγωγικά. Αναφέρεται στις τελευταίες φροντίδες ("σενιάρισμα") πριν από την εμφιάλωση, όποιες είναι αυτές (π.χ. φιλτράρισμα).
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2κλάδεμα
Ioanna Karamanou
1περιποίηση
Nick Lingris


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
κλάδεμα


Explanation:
Ets. Jean-Pierre Moueix wines from France
As wine merchants, they also purchase and sell hundreds of wines throughout ... of ‘toilettage’ (manicuring the bunches by eliminating late green fruits). ...
www.mmdusa.net/BrandKit.php?Brand=15 - 28k - Προσωρινά αποθηκευμένη - Παρόμοιες σελίδες

Ioanna Karamanou
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

8 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
περιποίηση


Explanation:
Έτσι, γενικά κι αόριστα, χωρίς αρκετά συμφραζόμενα. Μήπως εξηγεί στη συνέχεια;

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2007-03-07 19:49:05 GMT)
--------------------------------------------------

Δεν είναι όρος, γι' αυτό τον έχει κι αυτός σε εισαγωγικά. Αναφέρεται στις τελευταίες φροντίδες ("σενιάρισμα") πριν από την εμφιάλωση, όποιες είναι αυτές (π.χ. φιλτράρισμα).

Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 28
Notes to answerer
Asker: auto akribws einai to problima.einai oros gia ton opoio dyskoleyomai na brw stoixeia, ermineia .... parakatv mila gia to kollarisma kai to filtrarisma poy kanoyn sta krasia prin ta emfialwsoun kai, endexomenws, ta paliwsoun. mexri stigmis den exei ginei xana anafora ston oro.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search