RC

Polish translation: repos compensateur

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:RC (tutaj)
Polish translation:repos compensateur
Entered by: Tradpol

14:19 Oct 29, 2010
French to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting / Plan kont
French term or phrase: RC
Rezerwa na RC
Tradpol
Poland
rezerwa na należności wątpliwe
Explanation:
provisions pour recouvrement de créances
ale
to mogłoby być też
provisions pour le nombre de repos compensateur acquis non pris (RC)
rezerwa na niewykorzystane urlopy....
dobrze gdybyś podała linijkę przed i linijkę pod...

--------------------------------------------------
Note added at   7 godz. (2010-10-29 22:04:34 GMT)
--------------------------------------------------

bo to może być też
Dotations aux provisions pour risques et charges RC
czyli rezerwy na pokrycie ryzyka i kosztów
RC to też może być Odpowiedzialność Cywilna ale o rezerwach z tego tytułu nie słyszałam...
to mogą być Comptes de Regulatisation
czyli Rezerwy na rozliczenia międzyokresowe
Selected response from:

Maria Schneider
Poland
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Responsabilité civile
Mariola Turska
3rezerwa na należności wątpliwe
Maria Schneider


Discussion entries: 3





  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rezerwa na należności wątpliwe


Explanation:
provisions pour recouvrement de créances
ale
to mogłoby być też
provisions pour le nombre de repos compensateur acquis non pris (RC)
rezerwa na niewykorzystane urlopy....
dobrze gdybyś podała linijkę przed i linijkę pod...

--------------------------------------------------
Note added at   7 godz. (2010-10-29 22:04:34 GMT)
--------------------------------------------------

bo to może być też
Dotations aux provisions pour risques et charges RC
czyli rezerwy na pokrycie ryzyka i kosztów
RC to też może być Odpowiedzialność Cywilna ale o rezerwach z tego tytułu nie słyszałam...
to mogą być Comptes de Regulatisation
czyli Rezerwy na rozliczenia międzyokresowe


Maria Schneider
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 139
Grading comment
Dziękuję!
Notes to answerer
Asker: Wszystkie trzy pytania dotyczą kwestii pracowniczych.


3 days 23 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Responsabilité civile


Explanation:
Składka na ubezpieczenie OC

Mariola Turska
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Wszystkie trzy pytania dotyczą kwestii pracowniczych





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search