flash

Polish translation: natychmiastowy

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:flash
Polish translation:natychmiastowy
Entered by: Ewa Kondracka

08:22 May 26, 2009
French to Polish translations [PRO]
Cosmetics, Beauty
French term or phrase: flash
o kosmetyku, w odniesieniu do kilku rodzajów, np spray flash eclat, baume flash matite
Ewa Kondracka
natychmiastowy
Explanation:
W odniesieniu do kosmetyków o efekcie widocznym natychmiast.

http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=11115
Selected response from:

Aleksandra Drzymala
Poland
Grading comment
dziękuję - znowu:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5seria flash
Maria Schneider
4natychmiastowy
Aleksandra Drzymala


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
natychmiastowy


Explanation:
W odniesieniu do kosmetyków o efekcie widocznym natychmiast.

http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=11115


Aleksandra Drzymala
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
dziękuję - znowu:)
Notes to answerer
Asker: bardzo dziękuję, właśnie o to chodziło. świecące drobinki chyba raczej odpadają w odniesieniu do balsamu matującego....


13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
seria flash


Explanation:
najczęsciej się nie tłumaczy, chodzi o kosmetyki zawierające migoczące drobinki, wzbogacone maleńkimi migoczącymi drobinkami
inne opisy to "roziskrzone drobinki" lub "migoczące iskierki"

www.applause.com.pl/st_start.php

Example sentence(s):
  • Flash – Eye color (cień do powiek) ... z których jeden wyjątkowo bogato został obdarzony migoczącymi iskierkami. ... super wyglądają ( mam 203 z iskrzącymi drobinkami) - niby naturalnie, ale naprawdę świetnie iskrzą .
Maria Schneider
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search