PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

soin relais

Polish translation: Emulsja/mleczko/krem wspomagający

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:soin relais
Polish translation:Emulsja/mleczko/krem wspomagający
Entered by: Olga Bobrowska - Braccini

10:38 Feb 11, 2005
French to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Cosmetics, Beauty
French term or phrase: soin relais
produkt uzywany pomiedzy zabiegami dla podtrzymania ich efektu ( np. emulsja po depilacji opozniajaca odrastanie wloskow)
- tylko jak to nazwac krocej i ladniej?
Olga Bobrowska - Braccini
Switzerland
Emulsja/mleczko/krem wspomagający
Explanation:
wspomagający/uzupełniający/"Krem po " np. depilacji (tak jak "krem po goleniu" dla panów). Zwykle działanie wyjaśnione jest na etykiecie. Życzę powodzenia, bo to rzeczywiście trudny orzech do zgryzienia.
Selected response from:

Katarzyna Bylow
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3preparat hamujacy odrost włosów po depilacji
cynamon
3Emulsja/mleczko/krem wspomagający
Katarzyna Bylow


Discussion entries: 2





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Emulsja/mleczko/krem wspomagający


Explanation:
wspomagający/uzupełniający/"Krem po " np. depilacji (tak jak "krem po goleniu" dla panów). Zwykle działanie wyjaśnione jest na etykiecie. Życzę powodzenia, bo to rzeczywiście trudny orzech do zgryzienia.

Katarzyna Bylow
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

2 days 23 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
preparat hamujacy odrost włosów po depilacji


Explanation:
Żel po depilacji hamujący
porost włosów i wydłużający czas między kolejną depilacją. ...
www.cosmedica.szczecin.pl/ zabiegi_kosmetyczne/kosmetyki/ - 20k
żel hamujący odrost włosów po depilacji. żel łagodzący,
przeciwdziałający odrostowi zbędnego owłosienia ...
www.sklep.pcme.pl/index.php?kat=45 - 13k
BALSAM PO
DEPILACJI OPÓŹNIAJĄCY ODRASTAN, 25.00 zł. FITOREGULATORY ...
atwopole.pl/index.php?a=p&id=204 - 27k
Balsam do ciała lekko brązujący
opóźniający odrost włosów po depilacji, 8, Unicolor, ...
www.wizaz.pl/produkty/baza/ censura.php?tsid=1&csid=1&cmd=browse&category_id=56 - 91k
alsam po depilacji, łagodzący
podrażnienia i opóźniający odrost włosów. Uwaga! ...
www.farma-pieknosci.com.pl/index.asp?Act_ lnk=katalog&kategoria=kremy&produkt=22 - 9k
a potem zastosuj krem opóźniający odrastanie - jest ...
kobieta.interia.pl/uroda/pielegnacja/news?ctinf=532794 - 101k
BALSAM PO DEPILACJI OPÓŹNIAJĄCY ODRASTAN, BALSAM PO DEPILACJI OPÓŹNIAJĄCY ODRASTAN,
20,90zł (brutto) 17,13zł (netto), IMAGE_BUTTON_BUY_NOW, ...
www.victoriashop.pl/index.php?cPath=735 - 52k
balsam opóźniający odrastanie włosków po depilacji Johnson's Hair
Minimising, 18 zł; jednoczęściowe maszynki do golenia Gillette ...
gala.onet.pl/0,328344,1,uroda.html - 30k
BALSAM PO DEPILACJI OPÓŹNIAJĄCY ODRASTAN. ...
atwopole.pl/index.php?a=p&id=245
(Balsam spowalniający odrastanie włosów
po depilacji). Kliknij po szczegóły, (3.00) (35 głosów). ...
www.wizaz.pl/produkty/baza/ censura.php?tsid=1&csid=1&cmd=browse&category_id=56 - 91k
Hair Minimising Lotion (Balsam spowalniający
odrastanie włosów po depilacji), Avon, 34, Avon, Skin ...
www.wizaz.pl/produkty/baza/censura. php?category=56&cmd=compare_similar - 72k
Balsam spowalniający odrastanie włosów po depilacji. ...
torebka.kafeteria.pl/katalog.php?mode=view&id=52 - 41k
Krem osłabiający odrastanie włosów.
Cena za szt. 16.00 PLN. Podaj ilość. 1. Zamawiam. ...
bandi.visal.pl/sklep.php?id_reg=6&id_p=18 - 32k

cynamon
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search