une séquence pédagogique

Polish translation: zajęcia teoretyczno praktyczne

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:une séquence pédagogique
Polish translation:zajęcia teoretyczno praktyczne
Entered by: Maciej Andrzejczak

23:19 Feb 2, 2006
French to Polish translations [PRO]
Education / Pedagogy
French term or phrase: une séquence pédagogique
Etapy prezentacji na temat sposobu przeprowadzania szkoleñ

les fondamentaux de l’animation - rôle du formateur - les méthodes pédagogiques - structure d’une formation – animer une séquence pédagogique

ta ostatnia faza ma to tylko jeden objectif "Appliquer les fondamentaux de l’animation et de la pédagogie"
Maciej Andrzejczak
Poland
moduł pedagogiczny
Explanation:
Nie wiem czy mamy w polskim doslowny odpowiednik, nazwalabym to zajecia teoretyczno praktyczne, albo po prostu moduł pedagogiczny(pisane przez "ł" jak ławka).
Najczesciej w drugiej czesci zajec uczniowie (studenci)maja do dyspozycji sprzet techniczny (video, magnetofony, komputery itp) na ktorych sami pracuja.
Podaje definicje w jez francuskim.

La séquence pédagogique se compose de deux parties : dans un premier temps l'enseignant, présent dans la salle de classe, conduit les élčves ŕ la découverte d'un nouveau sujet en s'appuyant sur leurs connaissances préalables et sur des outils en ligne (dictionnaire et encyclopédie). Dans la deuxičme partie les élčves travaillent individuellement ou en petits groupes sur des documents en ligne, préalablement sélectionnés par l'enseignant.
Selected response from:

Barbara S
Grading comment
dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1lekcja / zajęcia
Joanna Rudas
3moduł pedagogiczny
Barbara S


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
une séquence pédagogique
lekcja / zajęcia


Explanation:
chodzi o jednosktę lekcyjną lub o kilka jednostek lekcyjnych poświęconych jednemu tematowi

Joanna Rudas
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Agnieszka Zmuda: te¿ tak myœlê, ze wskazaniem na jakiœ spójny blok zajêæ (czyli raczej kilka jednostek lekcyjnych, ni¿ jedn¹)
1 hr

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
une séquence pédagogique
moduł pedagogiczny


Explanation:
Nie wiem czy mamy w polskim doslowny odpowiednik, nazwalabym to zajecia teoretyczno praktyczne, albo po prostu moduł pedagogiczny(pisane przez "ł" jak ławka).
Najczesciej w drugiej czesci zajec uczniowie (studenci)maja do dyspozycji sprzet techniczny (video, magnetofony, komputery itp) na ktorych sami pracuja.
Podaje definicje w jez francuskim.

La séquence pédagogique se compose de deux parties : dans un premier temps l'enseignant, présent dans la salle de classe, conduit les élčves ŕ la découverte d'un nouveau sujet en s'appuyant sur leurs connaissances préalables et sur des outils en ligne (dictionnaire et encyclopédie). Dans la deuxičme partie les élčves travaillent individuellement ou en petits groupes sur des documents en ligne, préalablement sélectionnés par l'enseignant.


Barbara S
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dzięki!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search