compétences relationnelles

Polish translation: umiejętność nawiązywania kontaktów

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:compétences relationnelles
Polish translation:umiejętność nawiązywania kontaktów
Entered by: Maciej Andrzejczak

11:26 Feb 4, 2006
French to Polish translations [PRO]
Social Sciences - Education / Pedagogy
French term or phrase: compétences relationnelles
Wyliczanka cech dobrego trenera prowadz¹cego szkolenia - da siê to ujaæ jednym s³owem?

les principales compétences :

Organisationnelles
Relationnelles
Techniques
Pédagogiques
Adaptations
Maciej Andrzejczak
Poland
umijętność nawiązywania kontaktów
Explanation:
chodzi o umijętność stworzenia dobrej atmosfery w trakcie zajęć
Selected response from:

Joanna Rudas
Poland
Grading comment
dzięki! niekoniecznie miało być jednym słowem, byłato sugestia..
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3umijętność nawiązywania kontaktów
Joanna Rudas
4 +1otwartość (ew. kontaktowość)
Niunia1 (X)


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
compétences relationnelles
otwartość (ew. kontaktowość)


Explanation:
tak sądzę,

Niunia1 (X)
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Agnieszka Zmuda: bardziej mi tu kontaktowoœæ pasuje; por. www.google.pl/search?hl=pl&q=kontaktowość +nauczyciel&lr=
2 hrs

31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
compétences relationnelles
umijętność nawiązywania kontaktów


Explanation:
chodzi o umijętność stworzenia dobrej atmosfery w trakcie zajęć

Joanna Rudas
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dzięki! niekoniecznie miało być jednym słowem, byłato sugestia..

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Niunia1 (X): to jest oczywiste, ale mia³o byæ 1S£OWO
12 mins

agree  Barbara S
22 mins

agree  atche84: zdolny do kontaktow, towarzyski
3 hrs

agree  Olga Bobrowska - Braccini: trzeba pami€tac o tym, ze to ma byc rodzaj umiejetnosci (techniczne, organizaqcyjne, etc.)
3 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search