Réf.interne

Polish translation: nasz wewnętrzny numer sprawy/nasz numer sprawy/nasz znak

10:10 Jan 18, 2011
French to Polish translations [PRO]
Education / Pedagogy / list formalny
French term or phrase: Réf.interne
Réf.interne:40938
Mme Reckinger:247-88656
(de 14 à 18 hrs)
mariamariama
Polish translation:nasz wewnętrzny numer sprawy/nasz numer sprawy/nasz znak
Explanation:
szkoda, że nie podałas wiecej kontekstu
ale poza pozycją Lucyny moga być jeszcze propozycje jak wyżej
Selected response from:

Maria Schneider
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Numer wewnętrzny
Tradpol
4 +2nasz wewnętrzny numer sprawy/nasz numer sprawy/nasz znak
Maria Schneider


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Numer wewnętrzny


Explanation:
Nie widzę innej możliwości...

Tradpol
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Magdalena Rogala: Zgadzam się.
0 min

agree  Witold Lekawa
2 hrs

agree  Maria Schneider
2 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
nasz wewnętrzny numer sprawy/nasz numer sprawy/nasz znak


Explanation:
szkoda, że nie podałas wiecej kontekstu
ale poza pozycją Lucyny moga być jeszcze propozycje jak wyżej

Maria Schneider
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Witold Lekawa
1 hr
  -> dziękuję

agree  Laguna: biorac pod uwage ilosc cyfr...
3 hrs
  -> dziekuję




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search