pour expédition conforme

Polish translation: odpis/wypis zgodny z oryginałem

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:pour expédition conforme
Polish translation:odpis/wypis zgodny z oryginałem

08:48 Jul 12, 2012
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2012-07-15 19:54:07 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


French to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Education / Pedagogy / diplôme du baccalauréat
French term or phrase: pour expédition conforme
Informacja znajdująca się u dołu francuskiego egzaminu dojrzałości (z tego, co zrozumiałam jest to coś innego niż "copie certifiée conforme", ale nie mogę znaleźc polskiego odpowiednika).
ewa lazaruk-démézet
France
odpis/wypis zgodny z oryginałem
Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at 33 mins (2012-07-12 09:22:22 GMT)
--------------------------------------------------

Odpis to dokument zawierający dane z oryginalnego dokumentu źródłowego. Odpis może być pełny lub skrócony, zawierający tylko niektóre dane z dokumentu źródłowego. Obecnie odpisy często zastępuje się potwierdzonymi kserokopiami. W sprawach znacznej wagi wymagane jest potwierdzenie notarialne.
Wypis jest znaczeniowo co odpis z ta różnicą, że z wypisem mam do czynienia w sytuacji, gdy dokument jest zarchiwizowany wówczas mówimy o wydanie wypisu

http://www.aferyprawa.eu/Prawo/PRZY-SPORZADZANIU-AKTU-NOTARI...
Selected response from:

Maria Schneider
Poland
Grading comment
Dziękuję bardzo.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2odpis/wypis zgodny z oryginałem
Maria Schneider
5za zgodność....
Witold Lekawa


Discussion entries: 2





  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
odpis/wypis zgodny z oryginałem


Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at 33 mins (2012-07-12 09:22:22 GMT)
--------------------------------------------------

Odpis to dokument zawierający dane z oryginalnego dokumentu źródłowego. Odpis może być pełny lub skrócony, zawierający tylko niektóre dane z dokumentu źródłowego. Obecnie odpisy często zastępuje się potwierdzonymi kserokopiami. W sprawach znacznej wagi wymagane jest potwierdzenie notarialne.
Wypis jest znaczeniowo co odpis z ta różnicą, że z wypisem mam do czynienia w sytuacji, gdy dokument jest zarchiwizowany wówczas mówimy o wydanie wypisu

http://www.aferyprawa.eu/Prawo/PRZY-SPORZADZANIU-AKTU-NOTARI...


Maria Schneider
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20
Grading comment
Dziękuję bardzo.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  maogo
2 mins
  -> dziękuję

agree  Witold Lekawa
2 hrs
  -> dziękuję

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
za zgodność....


Explanation:
Propozycja bardziej odpowiada oryginałowi.

Witold Lekawa
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search