institut universitaire de technologie

Polish translation: IUT, Institut universitaire de technologie/Instytut uniwersytecki technologii, dwuletnie wyższe stud

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:institut universitaire de technologie
Polish translation:IUT, Institut universitaire de technologie/Instytut uniwersytecki technologii, dwuletnie wyższe stud
Entered by: Erzsébet Czopyk

21:14 Jun 25, 2016
French to Polish translations [PRO]
Education / Pedagogy
French term or phrase: institut universitaire de technologie
szkola wyzsza
maogo
IUT, Institut universitaire de technologie/Instytut uniwersytecki technologii, dwuletnie wyższe stud
Explanation:
IUT Amiens | Institut Universitaire de Technologie
www.iut-amiens.fr/
Présentation de l'établissement et des formations proposées. Vie étudiante et ressources documentaires. Université de Picardie Jules Verne. Somme (80).

DELEGACJA Z Institut Universitaire de Technologie de Bourges
www.kul.pl/delegacja-z-institut-universitaire-de-technologi...
DELEGACJA Z Institut Universitaire de Technologie de Bourges ... w ramach ktorego przygotowują dyplom „Gestion des Petites et Moyennes ...

Umowa między Rządem Rzeczypospolitej Polskiej a Rządem ...
www.nauka.gov.pl/g2/.../5be0c1c963fad3e9c87f19ed3a67fa8e.pd...
Oldal lefordítása
2) Republika Francuska: okresy studiów, dyplomy, tytuły zawodowe, stopnie ... w uczelniach w Rzeczypospolitej Polskiej oraz studia wyższe licence i .... DUT : diplôme universitaire de technologie - dyplom uniwersyteckiego instytutu .... générales (DEUG) oraz licence i maîtrise wydawane przez Instituts Universitaires.

universitaire - Tłumacz - Onet.pl Portal wiedzy
portalwiedzy.onet.pl/tlumacz.html?&qs=universitaire&tr=nie...
1 uniwersytecki 2 akademicki ... IUT = Institut universitaire de technologie (). (Instytut uniwersytecki technologii, dwuletnie wyższe studium pomaturalne).

arbeitssparende Technologie - Tłumacz - Onet.pl Portal wiedzy
portalwiedzy.onet.pl/tlumacz.html?&qs...Technologie&tr=fra...
Wykup Tłumacza Plus. (). IUT = Institut universitaire de technologie (). (Instytut uniwersytecki technologii, dwuletnie wyższe studium pomaturalne). francusko- ...

--------------------------------------------------
Note added at 10 days (2016-07-06 11:17:37 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Merci beaucoup!
Selected response from:

Erzsébet Czopyk
Hungary
Grading comment
merci à tous
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4IUT, Institut universitaire de technologie/Instytut uniwersytecki technologii, dwuletnie wyższe stud
Erzsébet Czopyk
4IUT Institut Universitaire de Technologie (Uniwersytecki Instytut Technologii)
Marlena Trelka


  

Answers


18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
IUT Institut Universitaire de Technologie (Uniwersytecki Instytut Technologii)


Explanation:
tak samo, w zależności od tesktu, podajemy francuską nazwę lub też nie, jeśli nie jest mowa o konkretnej placówce

Example sentence(s):
  • http://www.e-campusdofrancji.pl/uczelnia-wyzsza/
Marlena Trelka
Spain
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in SpanishSpanish

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
IUT, Institut universitaire de technologie/Instytut uniwersytecki technologii, dwuletnie wyższe stud


Explanation:
IUT Amiens | Institut Universitaire de Technologie
www.iut-amiens.fr/
Présentation de l'établissement et des formations proposées. Vie étudiante et ressources documentaires. Université de Picardie Jules Verne. Somme (80).

DELEGACJA Z Institut Universitaire de Technologie de Bourges
www.kul.pl/delegacja-z-institut-universitaire-de-technologi...
DELEGACJA Z Institut Universitaire de Technologie de Bourges ... w ramach ktorego przygotowują dyplom „Gestion des Petites et Moyennes ...

Umowa między Rządem Rzeczypospolitej Polskiej a Rządem ...
www.nauka.gov.pl/g2/.../5be0c1c963fad3e9c87f19ed3a67fa8e.pd...
Oldal lefordítása
2) Republika Francuska: okresy studiów, dyplomy, tytuły zawodowe, stopnie ... w uczelniach w Rzeczypospolitej Polskiej oraz studia wyższe licence i .... DUT : diplôme universitaire de technologie - dyplom uniwersyteckiego instytutu .... générales (DEUG) oraz licence i maîtrise wydawane przez Instituts Universitaires.

universitaire - Tłumacz - Onet.pl Portal wiedzy
portalwiedzy.onet.pl/tlumacz.html?&qs=universitaire&tr=nie...
1 uniwersytecki 2 akademicki ... IUT = Institut universitaire de technologie (). (Instytut uniwersytecki technologii, dwuletnie wyższe studium pomaturalne).

arbeitssparende Technologie - Tłumacz - Onet.pl Portal wiedzy
portalwiedzy.onet.pl/tlumacz.html?&qs...Technologie&tr=fra...
Wykup Tłumacza Plus. (). IUT = Institut universitaire de technologie (). (Instytut uniwersytecki technologii, dwuletnie wyższe studium pomaturalne). francusko- ...

--------------------------------------------------
Note added at 10 days (2016-07-06 11:17:37 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Merci beaucoup!

Erzsébet Czopyk
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
merci à tous




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search