Humidificateur à vapeur chaude

Polish translation: parowy nawilżacz powietrza

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:Humidificateur à vapeur chaude
Polish translation:parowy nawilżacz powietrza
Entered by: Konrad Dylo

11:36 Apr 11, 2007
French to Polish translations [PRO]
Furniture / Household Appliances
French term or phrase: Humidificateur à vapeur chaude
Przypuszczam, że to nawilżacz parowy, ale czy jest to jednoznaczne z tym, że jest on na parę gorącą? Może ma jakąś inną nazwę?

Z góry dziękuję
Konrad Dylo
Spain
parowy nawilżacz powietrza
Explanation:
Ordobinę szacunku dla polszczyzny! "Ciepłą mgiełkę" chętnie umieściłbym tam, gdzie upiór dzienny, zwis męski elegancki i podgardle dziecięce - czyli w lamusie pomysłów chybionych i poronionych.

Nawilżacz może generować zimną mgłę, jeśli jest ultradźwiękowy, albo gorącą parę wodną, jeśli jest parowy.

Oczywiście, że nawilżacz parowy generuje gorącą parę, bo zimną parę generuje nawet wazonik z kwiatami, ale taki sposób nawilżania nie jest zbyt efektywny.

Selected response from:

Rafal Korycinski
Poland
Grading comment
Bardzo cenne uwagi, aczkolwiek "ciepła mgiełka" bardzo przypadła do gustu mojej żeńskiej połowie ;)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5nawilżacz na ciepłą mgiełkę/typu "ciepła mgiełka"
agnes_k
4parowy nawilżacz powietrza
Rafal Korycinski


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
nawilżacz na ciepłą mgiełkę/typu "ciepła mgiełka"


Explanation:
Bo są też nawilżacze typu "zimna mgiełka".


    Reference: http://www.balter.pl/sklep,786,,,03,,pl-pln,328657,0.html
    Reference: http://www.balter.pl/sklep,786,,,03,,pl-pln,234857,0.html
agnes_k
France
Native speaker of: Native in PolishPolish

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
parowy nawilżacz powietrza


Explanation:
Ordobinę szacunku dla polszczyzny! "Ciepłą mgiełkę" chętnie umieściłbym tam, gdzie upiór dzienny, zwis męski elegancki i podgardle dziecięce - czyli w lamusie pomysłów chybionych i poronionych.

Nawilżacz może generować zimną mgłę, jeśli jest ultradźwiękowy, albo gorącą parę wodną, jeśli jest parowy.

Oczywiście, że nawilżacz parowy generuje gorącą parę, bo zimną parę generuje nawet wazonik z kwiatami, ale taki sposób nawilżania nie jest zbyt efektywny.




    Reference: http://je.pl/g8mv
    Reference: http://je.pl/0gic
Rafal Korycinski
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Bardzo cenne uwagi, aczkolwiek "ciepła mgiełka" bardzo przypadła do gustu mojej żeńskiej połowie ;)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search