papier libre

Polish translation: papier nieostemplowany

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:papier libre
Polish translation:papier nieostemplowany
Entered by: cynamon

14:05 Nov 10, 2006
French to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - General / Conversation / Greetings / Letters
French term or phrase: papier libre
acte delivre sur papier libre/ Proszę o pomoc:)
cynamon
Poland
papier nieostemplowany / nieopieczętowany
Explanation:
na nieopieczętowanym / nieostemplowanym papierze
papier libre »»» opposé au papier timbré
http://fr.wikipedia.org/wiki/Papier_timbré
(EN) unstamped paper in: http://www.granddictionnaire.com/
Polska.pl -Skarby Dziedzictwa Narodowego - Katalog Skarbów ...
Wilczy Szaniec, największa tajna kwatera Hitlera w Gierłoży, nigdy nie została ... Akt traktatu został przez obie strony opieczętowany (tylko dokumenty ... in: http://tinyurl.com/y2ruwk
Radny Norbert Polak poinformował ,że pracownik Urzędu Gminy wydał Panu Gruszcze nieopieczętowany dokument, nie wyjaśnił w jakich okolicznościach, ...
www.pielgrzymka.bipjst.pl/doc/sez1_34.doc
dotyczące pomocy w odniesieniu do przetwarzania trzciny cukrowej na syrop lub rum ... na nieostemplowanym papierze przez producenta syropu lub gorzelnika. ...
doc.ukie.gov.pl/dt/32002R1410.doc

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-11-10 16:17:36 GMT)
--------------------------------------------------

a papier » to: kartka papieru, pismo, dokument ?

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-11-10 16:24:28 GMT)
--------------------------------------------------

Papier libre se dit par opposition à Papier timbré
http://fr.wiktionary.org/wiki/Discuter:libre/fusion_daf

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-11-10 16:33:52 GMT)
--------------------------------------------------

aaa... skoro papier kancelaryjny to «papier o ustalonym formacie używany do pisania akt urzędowych, podań itp.» (sjp.pwn.pl)
to moze tak:
... na nieostemplowanym (czy nieopieczętowanym) papierze kancelaryjnym?
Selected response from:

bezowski
Poland
Grading comment
dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1papier nieostemplowany / nieopieczętowany
bezowski
2papier kancelaryjny?
Olga Bobrowska - Braccini


Discussion entries: 2





  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
papier kancelaryjny?


Explanation:
najprawdopodobniej chodzi o to, ze akt zostal spisany na papierze nieposiadajacym zadnych elementow charakterystycznych stanowiacych o jego pochodzeniu ) nadruki etc)

Olga Bobrowska - Braccini
Switzerland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
papier nieostemplowany / nieopieczętowany


Explanation:
na nieopieczętowanym / nieostemplowanym papierze
papier libre »»» opposé au papier timbré
http://fr.wikipedia.org/wiki/Papier_timbré
(EN) unstamped paper in: http://www.granddictionnaire.com/
Polska.pl -Skarby Dziedzictwa Narodowego - Katalog Skarbów ...
Wilczy Szaniec, największa tajna kwatera Hitlera w Gierłoży, nigdy nie została ... Akt traktatu został przez obie strony opieczętowany (tylko dokumenty ... in: http://tinyurl.com/y2ruwk
Radny Norbert Polak poinformował ,że pracownik Urzędu Gminy wydał Panu Gruszcze nieopieczętowany dokument, nie wyjaśnił w jakich okolicznościach, ...
www.pielgrzymka.bipjst.pl/doc/sez1_34.doc
dotyczące pomocy w odniesieniu do przetwarzania trzciny cukrowej na syrop lub rum ... na nieostemplowanym papierze przez producenta syropu lub gorzelnika. ...
doc.ukie.gov.pl/dt/32002R1410.doc

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-11-10 16:17:36 GMT)
--------------------------------------------------

a papier » to: kartka papieru, pismo, dokument ?

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-11-10 16:24:28 GMT)
--------------------------------------------------

Papier libre se dit par opposition à Papier timbré
http://fr.wiktionary.org/wiki/Discuter:libre/fusion_daf

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-11-10 16:33:52 GMT)
--------------------------------------------------

aaa... skoro papier kancelaryjny to «papier o ustalonym formacie używany do pisania akt urzędowych, podań itp.» (sjp.pwn.pl)
to moze tak:
... na nieostemplowanym (czy nieopieczętowanym) papierze kancelaryjnym?

bezowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Schneider: w opozycji do specjalnego papieru do aktów notarialnych, o numerowanych arkuszach , druków specjalnego zarachowania
2 hrs
  -> :-) Dziękuję!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search