Ecole des Arts et Metiers

Polish translation: szkoła sztuki i rzemiosła

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:Ecole des Arts et Metiers
Polish translation:szkoła sztuki i rzemiosła
Entered by: Grzegorz Kurek

10:04 Apr 5, 2005
French to Polish translations [PRO]
Other
French term or phrase: Ecole des Arts et Metiers
nazwa wy¿szej uczelni - czy ktoœ zna jej "oficjaln¹" nazwê polsk¹??
Pomocy - termin mi siê koñczy
Grzegorz Kurek
Poland
szkoła sztuki i rzemiosła
Explanation:
równiez zostawić w oryginale -
może być też plitechika politechnika
École Nationale Supérieure des Arts et Métiers (ENSAM) to jedna politechnik
francuskich. École Nationale Supérieure des Arts et Métiers znajduje się w ...
pl.wikipedia.org/wiki/ENSAM
również: szkoła Sztuki i rzemiosła
Stworzył także wystrój dwóch stacji metra "Porte de Hal" w Brukseli
oraz "Arts et métiers" (Sztuki i rzemiosła) w Paryżu. ...
81.15.255.19/~kz/2004_01/z_mroczne_miasta.htm - 27k
Selected response from:

cynamon
Poland
Grading comment
Dzięki - właśnie o to mi chodziło, przepraszam, że tak późno graduje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1nazwa
Laguna
4szkoła sztuki i rzemiosła
cynamon


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
nazwa


Explanation:
To JEST oficjalna nazwa, nie tlumaczy sie.

Laguna
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rafal Korycinski
2 days 3 hrs

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
szkoła sztuki i rzemiosła


Explanation:
równiez zostawić w oryginale -
może być też plitechika politechnika
École Nationale Supérieure des Arts et Métiers (ENSAM) to jedna politechnik
francuskich. École Nationale Supérieure des Arts et Métiers znajduje się w ...
pl.wikipedia.org/wiki/ENSAM
również: szkoła Sztuki i rzemiosła
Stworzył także wystrój dwóch stacji metra "Porte de Hal" w Brukseli
oraz "Arts et métiers" (Sztuki i rzemiosła) w Paryżu. ...
81.15.255.19/~kz/2004_01/z_mroczne_miasta.htm - 27k

cynamon
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 103
Grading comment
Dzięki - właśnie o to mi chodziło, przepraszam, że tak późno graduje




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search