les séjours d’agrément

Polish translation: pobyty wypoczynkowe połączone z wczesniejszą rezerwacją

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:les séjours d’agrément
Polish translation:pobyty wypoczynkowe połączone z wczesniejszą rezerwacją
Entered by: Maciej Andrzejczak

22:25 Mar 12, 2009
French to Polish translations [PRO]
Tourism & Travel / opis wyjazdu wakacyjnego
French term or phrase: les séjours d’agrément
Tekst dotyczący spędzania wakacji przez Francuzów. Wycinek tekstu: La France est la première destination mondiale avec 75,5 millions d’arrivées touristiques en 2000, devant les Etats-Unis (50,9 millions) et l’Espagne (48,2 millions). Mais que font les Français ?
Selon une études menée par la Direction du Tourisme Français, les vacances des Français se partagent entre les visites à la famille et / ou aux amis (48,4 %) et les séjours d’agrément (44,5 %).
KAMiLLE
Poland
pobyty wypoczynkowe połączone z wczesniejszą rezerwacją
Explanation:
w tym kierunku
patrz tabela na końcu tego opracowania
http://www.tourisme.gouv.fr/fr/z2/stat/tis/att00009236/TIS_i...
Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Poland
Grading comment
Dziękuję serdecznie za odpowiedź i tabelę dotyczącą tego tematu!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wyjazdy na wczasy
Halina Arendt
3pobyty wypoczynkowe połączone z wczesniejszą rezerwacją
Maciej Andrzejczak


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pobyty wypoczynkowe połączone z wczesniejszą rezerwacją


Explanation:
w tym kierunku
patrz tabela na końcu tego opracowania
http://www.tourisme.gouv.fr/fr/z2/stat/tis/att00009236/TIS_i...

Maciej Andrzejczak
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję serdecznie za odpowiedź i tabelę dotyczącą tego tematu!

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wyjazdy na wczasy


Explanation:
Zazwyczaj poprzedzone są rezerwacją

Halina Arendt
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
Notes to answerer
Asker: Dziękuję za propozycję!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search