mangouste

Romanian translation: mangustan

07:06 Mar 20, 2006
French to Romanian translations [PRO]
Science - Agriculture
French term or phrase: mangouste
tot fruct, si google nu prea da imagini... pare sa fie asemanator cu mango
Elvira Daraban
Romanian translation:mangustan
Explanation:
mangustan

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2006-03-20 07:11:55 GMT)
--------------------------------------------------

[PDF] Pozitia tarifara
Tip de fişier: PDF/Adobe Acrobat - Versiunea HTML
guave, mango, mangustan, papaia, tamarine, mere de caju, fructe de litchi (Nephelium lappaceum), ... 2008.99.47 - - - - - Mango, mangustan, papaya, mere ...
www.customs.ro/vami/resources/pdf/Sect04 (16-24).pdf - Pagini similare

M
Selected response from:

Irene S.
Grading comment
multumesc mult
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2mangustan
Irene S.
4fruct din Malaezia
Janos Fazakas


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
mangustan


Explanation:
mangustan

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2006-03-20 07:11:55 GMT)
--------------------------------------------------

[PDF] Pozitia tarifara
Tip de fişier: PDF/Adobe Acrobat - Versiunea HTML
guave, mango, mangustan, papaia, tamarine, mere de caju, fructe de litchi (Nephelium lappaceum), ... 2008.99.47 - - - - - Mango, mangustan, papaya, mere ...
www.customs.ro/vami/resources/pdf/Sect04 (16-24).pdf - Pagini similare

M

Irene S.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
multumesc mult

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  TARTEATA
1 hr

agree  Cristina Chaplin
6 hrs

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fruct din Malaezia


Explanation:
Nu cred că are echivalent în lb. română. Este fructul comestibil al unui arbore din Malaiezia.
Pe de altă parte poate însemna şi un animal, atunci în română i se spune "mangustă" (Herpestes ichneumon)

Janos Fazakas
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search