(plaquette de) terre de coco

Romanian translation: pamant fertil/de flori cu fibre de cocos

09:56 May 27, 2004
French to Romanian translations [PRO]
Agriculture / horticultura - instructiuni de plantare
French term or phrase: (plaquette de) terre de coco
"Disposer les cinq bulbes à égale distance; compléter les intervalles avec la terre de coco; tasser légèrement."
sau
"Réhydrater les plaquettes de terre de coco dans 2 fois leur volume d’eau".
Este vorba de niste instructiuni de rasadire/plantare a unor flori.
Nu e (sau nu cred sa fie) pamant de rasadnita, pt ca am mai sus in text "terreau"(mranita, pamant de rasadnita)...
Cristina Perju
Romania
Romanian translation:pamant fertil/de flori cu fibre de cocos
Explanation:
pe unul din multele situri pe care le-am "cercetat" era dat ca alternativa ecologica la pamantul de flori cu turba. mai apare si pe proz termenul in germana, poate te ajuta cumva. al doilea link e pentru un producator de diverse chestiuni avand la baza fibrele de cocos

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 34 mins (2004-05-27 12:31:14 GMT)
--------------------------------------------------

are si irene dreptate, de asta ziceam ca e dat ca alternativa ecologica. sper ca iti foloseste
Selected response from:

Elvira Daraban
Grading comment
thank you
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1pamant fertil/de flori cu fibre de cocos
Elvira Daraban
3Pamant ecologic cu fibre de cocos
Irene S.


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Pamant ecologic cu fibre de cocos


Explanation:
Sper sa te ajute
http://www.123shopping.fr/produit2.php3?clenav=ph&refproduit...

Irene S.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pamant fertil/de flori cu fibre de cocos


Explanation:
pe unul din multele situri pe care le-am "cercetat" era dat ca alternativa ecologica la pamantul de flori cu turba. mai apare si pe proz termenul in germana, poate te ajuta cumva. al doilea link e pentru un producator de diverse chestiuni avand la baza fibrele de cocos

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 34 mins (2004-05-27 12:31:14 GMT)
--------------------------------------------------

are si irene dreptate, de asta ziceam ca e dat ca alternativa ecologica. sper ca iti foloseste



    www.proz.com/ ?sp=k_h&disc=8&pair=fra_deu&eid_s=2323
    www.sogebio.com/ coco.html
Elvira Daraban
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
thank you

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alina Matei
3 days 6 hrs
  -> multumesc




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search