anti-terne

Romanian translation: (efect) anti-tern

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:anti-terne
Romanian translation:(efect) anti-tern
Entered by: Lucica Abil

21:17 Jun 21, 2007
French to Romanian translations [PRO]
Cosmetics, Beauty
French term or phrase: anti-terne
Pinceau Multi-Correcteur
Anti-Cernes – Anti-Terne
Lucica Abil
Romania
(efect) anti-tern
Explanation:
Posibile calcuri:

datorita pigmentilor bleu cu efect anti-tern www.ele.ro/Machiaj_proaspat_ten_perfect_--a3732.html

Pentru a avea un machiaj light, de zi se foloseste un fon de ten cu o textura usoara si cu efect anti-tern, care ofera tenului naturalete si luminozitate.
www.tonica.ro/SitFiles/grupa.php?idsect=2

Selected response from:

Ioana Costache
Romania
Grading comment
Mulţumesc mult, Ioana! Se întâmplă ca o agenţie să te roage să traduci (doar o pagină!) şi în afara specializării tale... Noroc că sunt colegii aproape!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +4(efect) anti-tern
Ioana Costache
2încă o sugestie
silvia karen


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +4
(efect) anti-tern


Explanation:
Posibile calcuri:

datorita pigmentilor bleu cu efect anti-tern www.ele.ro/Machiaj_proaspat_ten_perfect_--a3732.html

Pentru a avea un machiaj light, de zi se foloseste un fon de ten cu o textura usoara si cu efect anti-tern, care ofera tenului naturalete si luminozitate.
www.tonica.ro/SitFiles/grupa.php?idsect=2



Ioana Costache
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mulţumesc mult, Ioana! Se întâmplă ca o agenţie să te roage să traduci (doar o pagină!) şi în afara specializării tale... Noroc că sunt colegii aproape!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Raluca Mot: mai multa siguranta, ioana! doar sunt o multime de reclame la diverse produse cosmetice cu efect anti-tern
1 hr
  -> Mulţumesc! :) Am o sănătoasă neîncredere în reclame şi reviste pentru femei :D

agree  silvia karen: mă gândesc că sună bine chiar şi aşa
2 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Cristina Surmei
2 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Elvira Daraban: suna destul de bine
3 hrs
  -> Mulţumesc

11 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
încă o sugestie


Explanation:
cu efect de înviorare

silvia karen
France
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search