au titre de l'exercice?

Romanian translation: în baza exerciţiului financiar

04:16 Oct 8, 2007
French to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Economics
French term or phrase: au titre de l'exercice?
E o fraza pe care nu o inteleg din cauza sintagmei au titre de l'exercice : Les dividendes versés au titre de l’exercice 2007 reviendront aux porteurs de titres de chacune de ces sociétés lors de la mise en paiement.
anaeugenia
Romanian translation:în baza exerciţiului financiar
Explanation:



http://www.competition.ro/publicatii/GLOSARUETABEL.pdf
Selected response from:

Elena-Simona Craciun
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1în baza exerciţiului financiar
Elena-Simona Craciun
3 +2în contului exerciţiului financiar
anamaria bulgariu
4in anul fiscal 2007
Anca Nitu


Discussion entries: 1





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
au titre de l'exercice
în baza exerciţiului financiar


Explanation:



http://www.competition.ro/publicatii/GLOSARUETABEL.pdf

Elena-Simona Craciun
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker:


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Anca Nitu: si ce anume se exerseaza in exercitiul financiar?
1 day 10 hrs

agree  Bianca Fogarasi
30 days
  -> Mulţumesc, Bianca!

1 day 15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
au titre de l'exercice 2007
in anul fiscal 2007


Explanation:


Domaine(s) : - administration publique
comptabilité publique
- comptabilité
comptabilité financière


français


exercice financier n. m.
terme recommandé par l’Office québécois de la langue française Équivalent(s) English fiscal year



Définition :
Période d'une durée d'un an pour laquelle sont établies des prévisions financières ou dégagés des résultats financiers, dans une unité de gestion, une entreprise ou un organisme public.


Sous-entrée(s) :
synonyme(s)
exercice n. m.

quasi-synonyme(s)
année financière n. f.
année budgétaire n. f.

terme(s) à éviter
année fiscale


--------------------------------------------------
Note added at 1 day15 hrs (2007-10-09 19:23:43 GMT)
--------------------------------------------------

l'exercice e expresia utilizata in mod curent pt a delimita o perioada contabila: an fiscal, an bugetar etc...

--------------------------------------------------
Note added at 1 day15 hrs (2007-10-09 19:24:59 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.pch.gc.ca/progs/ac-ca/progs/rc-tr/progs/pcrc-trcp...
http://cf.biz.yahoo.com/ccn-cf/070803/200708030405915002.htm...
http://www.avenirdelest.com/article-136726-Lexercice-financi...

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
în contului exerciţiului financiar


Explanation:
în contului exerciţiului financiar 2007

--------------------------------------------------
Note added at 1 day15 hrs (2007-10-09 19:27:30 GMT)
--------------------------------------------------

Consiliul guvernatorilor al Băncii Centrale Europene (BCE) a aprobat astăzi Conturile anuale auditate ale BCE pentru exerciţiul financiar încheiat la data ...
www.ecb.int/press/pr/date/2007/html/pr070308_1.ro.html - 23k - În Cache - Pagini similare
Ordinea de zi : Marţi, 24 aprilie 2007
privind descărcarea de gestiune pentru execuţia bugetului general al Uniunii Europene aferent exerciţiului financiar 2005: Secţiunea III - Comisie ...
www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?pubRef=-//EP//TEXT A... - 96k - În Cache - Pagini similare
P6_TA-PROV(2007)0107
având în vedere conturile anuale finale ale Comunităţilor Europene pentru exerciţiul financiar 2005 - Volumul I (C6-0467/2006), ...
www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?pubRef=-//EP//TEXT T... - 36k - În Cache - Pagini similare
[ Mai multe rezultate de la www.europarl.europa.eu ]
Rezultatul exerciţiului - Wikipedia
Prin compararea datelor exerciţiului financiar încheiat cu datele exerciţiului financiar precedent se poate concluziona dacă activitatea agentului economic ...
ro.wikipedia.org/wiki/Rezultatul_exerciţiului - 16k - În Cache - Pagini similare

--------------------------------------------------
Note added at 1 day15 hrs (2007-10-09 19:28:56 GMT)
--------------------------------------------------

Scuze. Acu am observat typo.

În contul exerciţiului financiar...

Voi încerca să editez răspunsul mai târziu.

anamaria bulgariu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Daraban
20 mins

agree  Nina Iordache
2 hrs

neutral  Anca Nitu: nu se exerseaza nimic
1 day 13 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search