EXTERNE LIBRE/ DEMI-PENSIONNAIRE

Romanian translation: elevi externi/semiinterni (în regim de semiinternat)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:EXTERNE LIBRE/ DEMI-PENSIONNAIRE
Romanian translation:elevi externi/semiinterni (în regim de semiinternat)

14:21 Jan 13, 2016
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2016-01-16 19:54:07 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


French to Romanian translations [PRO]
Education / Pedagogy
French term or phrase: EXTERNE LIBRE/ DEMI-PENSIONNAIRE
Ma puteti ajuta va rog sa gasesc un echivalent in limba romana pentru externe libre si demi-pensionnaire? Am doua asemenea certificate cu aceasta precizare. Stiu ca EXTERNE LIBRE se refera la faptul ca nu mananca la scoala si DEMI-PENSIONNAIRE la faptul ca ia pranzul acolo, insa nu reusesc sa le gasesc un echivalent in limba romana.

Contextul este acesta: "Est inscrit sur les registres de l'etablissement et frequente regulierement dans la formation 4EME, en qualite de EXTERNE LIBRE la division 4E. "

Va multumesc!
Bianca M
Romania
elevi externi/semiinterni (în regim de semiinternat)
Explanation:
https://dexonline.ro/definitie/semiinternat

„Pedagog şcolar:— un post la 60 de elevi interni şi semiinterni, în medie, din învăţământul primar” - http://portal.ctcnvk.ro/compartimente/secretariat/legislatie...
Selected response from:

TRAD Melina
Grading comment
Multumesc mult!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2elevi externi/semiinterni (în regim de semiinternat)
TRAD Melina
4extern / în (regim de) demi-pensiune
Irina Lazarescu


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
elevi externi/semiinterni (în regim de semiinternat)


Explanation:
https://dexonline.ro/definitie/semiinternat

„Pedagog şcolar:— un post la 60 de elevi interni şi semiinterni, în medie, din învăţământul primar” - http://portal.ctcnvk.ro/compartimente/secretariat/legislatie...

TRAD Melina
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc mult!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ligia Mihaiescu
24 mins
  -> Mulțumesc!

agree  Tradeuro Language Services
14 days

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
extern / în (regim de) demi-pensiune


Explanation:
demi-pensionnaire = in (regim de) demi-pensiune
DEMIPENSIÚNE, demipensiuni, s. f. Pensiune în care se asigură o singură masă pe zi. – Demi- + pensiune.


    https://dexonline.ro/definitie/demipensiune
Irina Lazarescu
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
Notes to answerer
Asker: Multumesc!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search