à l’honneur

Romanian translation: propulsat în prima linie / pe podium

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:à l’honneur
Romanian translation:propulsat în prima linie / pe podium
Entered by: Cristina Bolohan

20:01 Jan 26, 2012
French to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
French term or phrase: à l’honneur
Le management à l’honneur

La filiale de distribution de SPP a reçu le prestigieux prix xxx en présence du xxx. Ce prix récompense l’excellence du management, dans une perspective de satisfaction des clients et des collaborateurs mais aussi pour les bons résultats obtenus dans des compétitions nationales et internationales.
Cristina Bolohan
Romania
propulsat în prima linie / pe podium
Explanation:
Managementul performant pe podium

Cea de-a XVIII-a editie a Topului firmelor bucurestene organizat de Camera de Comert si Industrie a Municipiului Bucuresti (CCIB) la sfarsitul lunii octombrie la Complexul Expozitional Romexpo a evidentiat rezultatele obtinute de societatile bucurestene in anul 2010, iar la festivitate au luat parte reprezentanti ai presedintiei si guvernului, ministerelor economice, autoritatilor locale, ai unor patronate si ai firmelor laureate.

Sursa: http://www.ccib.ro/afacerea/Stire-6748-.htm
Selected response from:

Ioana LAZAR
France
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2propulsat în prima linie / pe podium
Ioana LAZAR
4de onoare / mare valoare / excelenta
Maria Macovei


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
propulsat în prima linie / pe podium


Explanation:
Managementul performant pe podium

Cea de-a XVIII-a editie a Topului firmelor bucurestene organizat de Camera de Comert si Industrie a Municipiului Bucuresti (CCIB) la sfarsitul lunii octombrie la Complexul Expozitional Romexpo a evidentiat rezultatele obtinute de societatile bucurestene in anul 2010, iar la festivitate au luat parte reprezentanti ai presedintiei si guvernului, ministerelor economice, autoritatilor locale, ai unor patronate si ai firmelor laureate.

Sursa: http://www.ccib.ro/afacerea/Stire-6748-.htm

Ioana LAZAR
France
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 12
Grading comment
multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vasile Airinei
40 mins
  -> Multumesc!

agree  A. I.-Eberlé
3 days 16 hrs

22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
de onoare / mare valoare / excelenta


Explanation:
être à l'honneur = to be in the place of honour (Grande-Bretagne), to be in the place of honor (USA)

deci, de onoare

--------------------------------------------------
Note added at 22 hrs (2012-01-27 18:13:49 GMT)
--------------------------------------------------

pentru a nu se crea confuzii, cu diacritice, excelenţă.


    Reference: http://dictionary.reverso.net/french-english/honneur
Maria Macovei
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search