arbitrage gaz-électricité

Romanian translation: arbitraj

12:33 Jan 28, 2012
French to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
French term or phrase: arbitrage gaz-électricité
Cette acquisition qui contribue à apporter à nos clients plus de sécurité d’approvisionnement, davantage d’offres de flexibilité, ainsi qu’un choix plus diversifié en matière de portfolio management et d’arbitrage gaz-électricité.
Cristina Bolohan
Romania
Romanian translation:arbitraj
Explanation:
Să fie vorba de arbitraj, precum cumpărare de valută, acțiuni, rente, argint, aur etc. pentru vânzare pe aceeași piață sau pe o alta în scopul obținerii de profit? Cuvântul există și în limba română cu acest înțeles, dar tu vei ști dacă se potrivește în contextul pe care îl ai.
Selected response from:

Lavinia-Loredana Spargo
United Kingdom
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1alternare dirijată gaze-electricitate
Ioana Daia
3 +2arbitraj
Lavinia-Loredana Spargo


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
arbitraj


Explanation:
Să fie vorba de arbitraj, precum cumpărare de valută, acțiuni, rente, argint, aur etc. pentru vânzare pe aceeași piață sau pe o alta în scopul obținerii de profit? Cuvântul există și în limba română cu acest înțeles, dar tu vei ști dacă se potrivește în contextul pe care îl ai.


    Reference: http://www.larousse.com/en/dictionaries/french/arbitrage
Lavinia-Loredana Spargo
United Kingdom
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  George Colibaba
6 days

agree  roxanna76: arbitraj = alegerea locului unde schimbul e mai avantajos pentru schimbarea valorilor la bancă. Este vorba de alegerea judicioasa între gaz si electricitate în termeni de costuri (ecuatia contemporana: énergies renouvelables/traditionnelles?
25 days

1 day 5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
alternare dirijată gaze-electricitate


Explanation:
Sugestie.

Ioana Daia
Romania
Native speaker of: Romanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vasile Airinei
1 day 2 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search