mises aux normes

Romanian translation: standardizare

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:mises aux normes
Romanian translation:standardizare
Entered by: TRAD Melina

14:37 Jan 18, 2014
French to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
French term or phrase: mises aux normes
Mises aux normes ATEX

Fara alt context din pacate.

Multumesc.
Loredana Arama
Romania
standardizare
Explanation:
DEX: STÁNDARD, standarde, s. n. 1. Normă sau ansamblu de norme care reglementează calitatea, caracteristicile, forma etc. unui produs; document în care sunt consemnate aceste norme. ♦ (Concr.) Produs realizat pe baza unui standard
Selected response from:

TRAD Melina
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5conformarea cu normele...
Ligia Mihaiescu
4standardizare
TRAD Melina


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
conformarea cu normele...


Explanation:
Asta înteleg eu.

Ligia Mihaiescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Multumesc mut


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
standardizare


Explanation:
DEX: STÁNDARD, standarde, s. n. 1. Normă sau ansamblu de norme care reglementează calitatea, caracteristicile, forma etc. unui produs; document în care sunt consemnate aceste norme. ♦ (Concr.) Produs realizat pe baza unui standard

TRAD Melina
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 22
Grading comment
Multumesc
Notes to answerer
Asker: Multumesc mult.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search