notification aux personnes en cause

Romanian translation: comunicarea către persoanele în cauză

06:27 Jan 24, 2018
French to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / proces verbal
French term or phrase: notification aux personnes en cause
vu l'infraction de manquement a llobligation declarative pour un transfert de capitaux de destination d'un autre l'Union Europeenne, Infraction prevue et reprimee par les articles 464 et 465 du code des douanes. nous avons decclare
paula14 (X)
Romanian translation:comunicarea către persoanele în cauză
Explanation:
Cf. Reg. 1393/2007 relatif à la signification et à la notification (privind notificarea şi comunicarea…)

--------------------------------------------------
Note added at 3 heures (2018-01-24 09:45:57 GMT)
--------------------------------------------------

èglement (CE) n° 1393/2007 du Parlement européen et du Conseil du 13 novembre 2007 relatif à la signification et à la notification dans les États membres des actes judiciaires et extrajudiciaires en matière civile ou commerciale ( signification ou notification des actes ), http://eur-lex.europa.eu/legal-content/FR/TXT/?uri=celex:320...

Regulamentul (CE) nr. 1393/2007 al Parlamentului European și al Consiliului din 13 noiembrie 2007 privind notificarea sau comunicarea în statele membre a actelor judiciare și extrajudiciare în materie civilă sau comercială ( notificarea sau comunicarea actelor), http://eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/?uri=celex:320...


--------------------------------------------------
Note added at 3 heures (2018-01-24 09:47:53 GMT)
--------------------------------------------------

Cf. dictionar juridic:

notificare - denumire dată în Codul de procedură penală anterior operaţiei de înştiinţare a unei persoane cu privire la îndeplinirea unui act procedural care o interesează sau o poate interesa. Codul de procedură penală în vigoare nu mai foloseşte acest termen, ci pe acela de comunicare, https://legeaz.net/dictionar-juridic/notificare
Selected response from:

Ligia Mihaiescu
Romania
Grading comment
Merci!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1comunicarea către persoanele în cauză
Ligia Mihaiescu
3Le-am transmis o notificare persoanelor implicate.
COUPPEY Sébastien


Discussion entries: 2





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Le-am transmis o notificare persoanelor implicate.


Explanation:
Nu știu care este dificultarea, dar ultima frasă poate să fie tradusă astfel.

COUPPEY Sébastien
France
Works in field
Native speaker of: Native in FrenchFrench

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
comunicarea către persoanele în cauză


Explanation:
Cf. Reg. 1393/2007 relatif à la signification et à la notification (privind notificarea şi comunicarea…)

--------------------------------------------------
Note added at 3 heures (2018-01-24 09:45:57 GMT)
--------------------------------------------------

èglement (CE) n° 1393/2007 du Parlement européen et du Conseil du 13 novembre 2007 relatif à la signification et à la notification dans les États membres des actes judiciaires et extrajudiciaires en matière civile ou commerciale ( signification ou notification des actes ), http://eur-lex.europa.eu/legal-content/FR/TXT/?uri=celex:320...

Regulamentul (CE) nr. 1393/2007 al Parlamentului European și al Consiliului din 13 noiembrie 2007 privind notificarea sau comunicarea în statele membre a actelor judiciare și extrajudiciare în materie civilă sau comercială ( notificarea sau comunicarea actelor), http://eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/?uri=celex:320...


--------------------------------------------------
Note added at 3 heures (2018-01-24 09:47:53 GMT)
--------------------------------------------------

Cf. dictionar juridic:

notificare - denumire dată în Codul de procedură penală anterior operaţiei de înştiinţare a unei persoane cu privire la îndeplinirea unui act procedural care o interesează sau o poate interesa. Codul de procedură penală în vigoare nu mai foloseşte acest termen, ci pe acela de comunicare, https://legeaz.net/dictionar-juridic/notificare


Ligia Mihaiescu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 71
Grading comment
Merci!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vasile Bocai
21 hrs
  -> Multumesc, Vasile.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search