amiable composition

Romanian translation: arbitraj în echitate

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:amiable composition
Romanian translation:arbitraj în echitate
Entered by: Lavinia Pirlog

07:50 Oct 14, 2011
French to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
French term or phrase: amiable composition
La seule différence entre l'arbitrage ordinaire et l'amiable composition tient au contenu de la motivation de la sentence.
Lavinia Pirlog
Romania
arbitrajul în echitate
Explanation:
Primul criteriu dupa care se face clasificarea arbitrajului sunt regulile urmate in solutionarea litigiilor. Dupa acest criteriu deosebim arbitrajul de drept strict sau de jure si arbitrajul in echitate sau amiable composition.

(continuarea în link-ul de mai jos)
Selected response from:

Mihaela Buruiana
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1arbitraj în echitate
Ioana Daia
4arbitrajul în echitate
Mihaela Buruiana


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
arbitrajul în echitate


Explanation:
Primul criteriu dupa care se face clasificarea arbitrajului sunt regulile urmate in solutionarea litigiilor. Dupa acest criteriu deosebim arbitrajul de drept strict sau de jure si arbitrajul in echitate sau amiable composition.

(continuarea în link-ul de mai jos)


    Reference: http://www.juspedia.ro/dreptul-comertului-international/41/c...
Mihaela Buruiana
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 24
Notes to answerer
Asker: Multumesc.


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
arbitraj în echitate


Explanation:
http://www.juspedia.ro/dreptul-comertului-international/41/c...

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2011-10-14 08:14:07 GMT)
--------------------------------------------------

Sau "de echitate"

Ioana Daia
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: Multumesc.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Buruiana: :) Am postat cam în acelasi timp.
1 min




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search