juge des référés

Romanian translation: judecătorul delegat cu luarea măsurilor provizorii

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:juge des référés
Romanian translation:judecătorul delegat cu luarea măsurilor provizorii
Entered by: Manuela Ciuruc

22:32 Jan 31, 2017
French to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Dreptul concurenței
French term or phrase: juge des référés
Le juge des référés peut prendre toute mesure de nature a prevenir ou a faire cesser la violation alleguee.
Carmen Ciobaca
Romania
judecătorul delegat cu luarea măsurilor provizorii
Explanation:
În documentele europene așa apare tradus.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day10 hrs (2017-02-02 09:07:15 GMT)
--------------------------------------------------

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:C:2...
Selected response from:

Manuela Ciuruc
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4judecătorul delegat cu luarea măsurilor provizorii
Manuela Ciuruc
3judecător pentru proceduri de urgenţă
Ligia Mihaiescu


  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
judecător pentru proceduri de urgenţă


Explanation:
Este o propunere, pentru cà în România nu avem asa ceva.

Ligia Mihaiescu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 68

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
judecătorul delegat cu luarea măsurilor provizorii


Explanation:
În documentele europene așa apare tradus.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day10 hrs (2017-02-02 09:07:15 GMT)
--------------------------------------------------

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:C:2...

Example sentence(s):
  • Désignation du juge remplaçant le Président en qualité de juge des référés (2009/C 153/02)
  • Desemnarea judec ă torului care îl înlocuie ș te pe pre ș edinte în calitate de judec ă tor delegat cu luarea m ă surilor provizorii

    Reference: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:C:2...
Manuela Ciuruc
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 44




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search