pareclose

Romanian translation: baghetă/șipcă

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:pareclose
Romanian translation:baghetă/șipcă
Entered by: Carmen Ciobaca

12:30 Mar 30, 2016
French to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Materials (Plastics, Ceramics, etc.) / sisteme ferestre PVC
French term or phrase: pareclose
Într-o broșură de descriere a unor ferestre din PVC:

- trois formes de parecloses: Aronde, Softline et Historik
Carmen Ciobaca
Romania
baghetă/șipcă
Explanation:
În textul original este „parclose”, nu „pareclose”.
https://fr.wikipedia.org/wiki/Parclose
„Daca aveti ferestre cu baghete (sipci) geamurile sunt fixate cu ajutorul acestor baghete pe care trebuie sa le demontati sau sa le scoateti cuiele.” - http://www.artimob.ro/sfat.php?id=30
Selected response from:

TRAD Melina
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1baghetă/șipcă
TRAD Melina
3panou (pentru) fereastra
Aura Cherecheș


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
panou (pentru) fereastra


Explanation:
...


    Reference: http://www.linternaute.com/dictionnaire/fr/definition/parclo...
    Reference: http://www.aluminplast.ro/despre-noi/
Aura Cherecheș
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
baghetă/șipcă


Explanation:
În textul original este „parclose”, nu „pareclose”.
https://fr.wikipedia.org/wiki/Parclose
„Daca aveti ferestre cu baghete (sipci) geamurile sunt fixate cu ajutorul acestor baghete pe care trebuie sa le demontati sau sa le scoateti cuiele.” - http://www.artimob.ro/sfat.php?id=30

TRAD Melina
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vasile Bocai
12 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search