carcinome canalaire

Romanian translation: carcinom ductal

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:carcinome canalaire
Romanian translation:carcinom ductal
Entered by: Ioana LAZAR

14:01 Sep 4, 2009
French to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care
French term or phrase: carcinome canalaire
Din descrierea unui Examen histologic.

Multumesc !
Ioana LAZAR
France
carcinomul ductal
Explanation:
Explication :
Afectiune in care celulele maligne (canceroase) se dezvolta la nivelul tesutului sanului, creascand anormal intr-o maniera necontrolata. Cel mai frecvent tip de cancer mamar este ***carcinomul ductal***, care se dezvolta de la nivelul ductelor. Cancerul de san care se dezvolta de la nivelul lobilor sau lobulilor se numeste carcinom lobular si este cel mai frecvent tip de cancer mamar care afecteaza ambii sani. Varsta si prezenta cancerului de san in familie influenteaza riscul de aparitie a...

--------------------------------------------------
Note added at 11 minutes (2009-09-04 14:12:40 GMT)
--------------------------------------------------

carcinom (cancer) al glandei mamare
Glanda mamara (sanul) este alcatuita din lobi si ducte. Fiecare glanda mamara este alcatuita din 15-20 de segmente numite lobi, care la randul lor sunt formati din segmente mai mici, numite lobuli. Lobulii sunt alcatuiti din aglomerari de celule (bulbi) care produc laptele. Lobii, lobulii si bulbii comunica intre ei prin tuburi subtiri numite ducte. Cancerul de san care se dezvolta de la nivelul lobilor sau lobulilor se numeste carcinom lobular si este cel mai frecvent tip de cancer mamar care afecteaza ambii sani. Varsta si prezenta cancerului de san in familie influenteaza riscul de aparitie a...

--------------------------------------------------
Note added at 11 minutes (2009-09-04 14:12:40 GMT)
--------------------------------------------------

carcinom (cancer) al glandei mamare
Glanda mamara (sanul) este alcatuita din lobi si ducte. Fiecare glanda mamara este alcatuita din 15-20 de segmente numite lobi, care la randul lor sunt formati din segmente mai mici, numite lobuli. Lobulii sunt alcatuiti din aglomerari de celule (bulbi) care produc laptele. Lobii, lobulii si bulbii comunica intre ei prin tuburi subtiri numite ducte. Cancerul de san care se dezvolta de la nivelul lobilor sau lobulilor se numeste carcinom lobular si este cel mai frecvent tip de cancer mamar...
Selected response from:

A. I.-Eberlé
France
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1carcinomul ductal
A. I.-Eberlé
3 +1carcinoma canalar
Constantinos Faridis (X)


Discussion entries: 5





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
carcinoma canalar


Explanation:
carcinoma canalar

--------------------------------------------------
Note added at 16 λεπτά (2009-09-04 14:17:28 GMT)
--------------------------------------------------

in Romanian is: Carcinomul ductal!
carcinomul dictal invaziv este o tumora epiteliala maligna rezultata din proliferarea epiteliului ductal din glanda mamara.
www.pathologyatlas.ro/carcinomul-ductal-invaziv-glanda-mama...

Constantinos Faridis (X)
Greece
Native speaker of: Greek
Notes to answerer
Asker: I need the translation in Romanian!

Asker: Excellent link, thanks !


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adela Porumbel
13 hrs
  -> grazie

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
carcinomul ductal


Explanation:
Explication :
Afectiune in care celulele maligne (canceroase) se dezvolta la nivelul tesutului sanului, creascand anormal intr-o maniera necontrolata. Cel mai frecvent tip de cancer mamar este ***carcinomul ductal***, care se dezvolta de la nivelul ductelor. Cancerul de san care se dezvolta de la nivelul lobilor sau lobulilor se numeste carcinom lobular si este cel mai frecvent tip de cancer mamar care afecteaza ambii sani. Varsta si prezenta cancerului de san in familie influenteaza riscul de aparitie a...

--------------------------------------------------
Note added at 11 minutes (2009-09-04 14:12:40 GMT)
--------------------------------------------------

carcinom (cancer) al glandei mamare
Glanda mamara (sanul) este alcatuita din lobi si ducte. Fiecare glanda mamara este alcatuita din 15-20 de segmente numite lobi, care la randul lor sunt formati din segmente mai mici, numite lobuli. Lobulii sunt alcatuiti din aglomerari de celule (bulbi) care produc laptele. Lobii, lobulii si bulbii comunica intre ei prin tuburi subtiri numite ducte. Cancerul de san care se dezvolta de la nivelul lobilor sau lobulilor se numeste carcinom lobular si este cel mai frecvent tip de cancer mamar care afecteaza ambii sani. Varsta si prezenta cancerului de san in familie influenteaza riscul de aparitie a...

--------------------------------------------------
Note added at 11 minutes (2009-09-04 14:12:40 GMT)
--------------------------------------------------

carcinom (cancer) al glandei mamare
Glanda mamara (sanul) este alcatuita din lobi si ducte. Fiecare glanda mamara este alcatuita din 15-20 de segmente numite lobi, care la randul lor sunt formati din segmente mai mici, numite lobuli. Lobulii sunt alcatuiti din aglomerari de celule (bulbi) care produc laptele. Lobii, lobulii si bulbii comunica intre ei prin tuburi subtiri numite ducte. Cancerul de san care se dezvolta de la nivelul lobilor sau lobulilor se numeste carcinom lobular si este cel mai frecvent tip de cancer mamar...


Example sentence(s):
  • Cancer mamar

    Reference: http://www.sfatulmedicului.ro/arhiva_medicala/carcinom+ducta...
A. I.-Eberlé
France
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adela Porumbel
11 hrs
  -> Multumesc :)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search