typon

Romanian translation: pozitiv pentru placa offset

12:06 Mar 3, 2009
French to Romanian translations [PRO]
Printing & Publishing
French term or phrase: typon
Stie cineva care este termenul românesc?
Am gasit definitia pe Wikipedia: "En imprimerie, le typon est le film qui permet d'insoler, puis de graver la plaque qui servira à imprimer. C'est la dernière étape avant l'impression proprement dite."
Mihaela Buruiana
Romania
Romanian translation:pozitiv pentru placa offset
Explanation:
conform dictionarului francez-roman pentru traducatori, Ed. Academic

--------------------------------------------------
Note added at 24 minute (2009-03-03 12:30:36 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

http://dictionnaire.reverso.net/business-francais-anglais/ty...

Tipar offset: Metoda de tipar in care imprimarea imaginii pe hartie nu se face direct de pe placa hartie, ci prin intermediul unui cauciuc care preia imaginea in negativ si o reda in pozitiv pe hartie.
http://www.printmulticolor.ro/dictionar3.htm

http://dictionnaire.sensagent.com/typon/fr-fr/
typon (n.m.)1.(imprimerie)film positif destiné à être reproduit en offset.

typon
(nom masculin)
Positif tramé qui sert à confectionner la plaque offset.



--------------------------------------------------
Note added at 24 minute (2009-03-03 12:31:02 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Multumesc frumos!
Selected response from:

Ştefania Iordan
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Placă offset presensibilizată pozitiv
Monica Tuduce
2pozitiv pentru placa offset
Ştefania Iordan


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Placă offset presensibilizată pozitiv


Explanation:
Multe referinţe
http://www.rollgum.ro/htm/lastra/lastra0.htm


Monica Tuduce
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Multumesc, intr-adevar sunt multe referinte pe google, dar cred ca in contextul meu se potriveste mai bine raspunsul Stefaniei.


17 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
pozitiv pentru placa offset


Explanation:
conform dictionarului francez-roman pentru traducatori, Ed. Academic

--------------------------------------------------
Note added at 24 minute (2009-03-03 12:30:36 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

http://dictionnaire.reverso.net/business-francais-anglais/ty...

Tipar offset: Metoda de tipar in care imprimarea imaginii pe hartie nu se face direct de pe placa hartie, ci prin intermediul unui cauciuc care preia imaginea in negativ si o reda in pozitiv pe hartie.
http://www.printmulticolor.ro/dictionar3.htm

http://dictionnaire.sensagent.com/typon/fr-fr/
typon (n.m.)1.(imprimerie)film positif destiné à être reproduit en offset.

typon
(nom masculin)
Positif tramé qui sert à confectionner la plaque offset.



--------------------------------------------------
Note added at 24 minute (2009-03-03 12:31:02 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Multumesc frumos!

Ştefania Iordan
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search