quai

Romanian translation: platforma

10:31 Aug 30, 2005
French to Romanian translations [PRO]
Transport / Transportation / Shipping
French term or phrase: quai
- vous dirigez au quai indiqué
- ouvrir les portes, après déplombage par le personnel mandaté, et reculer à quai

este vorba despre descarcarea unor camioane
Oana Apetrei
Romania
Romanian translation:platforma
Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2005-08-30 11:02:12 GMT)
--------------------------------------------------

in DEX: sensul nr 2 de la CHEI = platforma construita in lungul unei linii de cale ferata, la inaltimea pardoselei vagoanelor, pt a usura incarcarea si descarcarea lor.
stiu ca e vorba despre camioane si nu despre trenuri, dar cred ca platforma e destul de generic.
Selected response from:

Sinziana Paltineanu (X)
Grading comment
cred ca pentru contextul meu e cel mai potrivit
Multumesc tuturor!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5peron
Valentin Alupoaie
3 +1platforma
Sinziana Paltineanu (X)
3dana
varadinum tr (X)


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
peron


Explanation:
parca asa se cheama

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2005-08-30 10:41:29 GMT)
--------------------------------------------------

de fapt cred ca e rampa (de descarcare)

DEX: loc înălţat (lângă linia ferată) destinat încărcării şi descărcării mărfurilor.

Valentin Alupoaie
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sinziana Paltineanu (X): da pt "rampa"
24 mins
  -> multumesc

agree  TARTEATA
1 hr
  -> multumesc

agree  Elvira Daraban
1 hr
  -> multumesc

agree  eVerbum (X)
2 hrs
  -> multumesc

agree  Lucica Abil
11 hrs
  -> multumesc

24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
platforma


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2005-08-30 11:02:12 GMT)
--------------------------------------------------

in DEX: sensul nr 2 de la CHEI = platforma construita in lungul unei linii de cale ferata, la inaltimea pardoselei vagoanelor, pt a usura incarcarea si descarcarea lor.
stiu ca e vorba despre camioane si nu despre trenuri, dar cred ca platforma e destul de generic.

Sinziana Paltineanu (X)
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
cred ca pentru contextul meu e cel mai potrivit
Multumesc tuturor!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Hritcu
3 days 4 hrs
  -> multumesc

20 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dana


Explanation:
daca suntem in port...

varadinum tr (X)
Specializes in field




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search